مایکروسافت امروز ویژگی جدیدی در ورد به نام Coaching with Copilot را معرفی کرد. این ویژگی به کاربران امکان می دهد تا محتوای خود را بررسی و بازنویسی کنند تا آن را برای مخاطب هدف خود واضح تر و مؤثرتر کنند.

 

با Word و Copilot نویسنده بهتری شوید

 

همانطور که انتظار می رود، می توانید تصمیم بگیرید که پیشنهادات ارائه شده توسط Copilot را بپذیرید یا نه. از آنجایی که پیشنهادات جدا از محتوای شما هستند، روی آن رونویسی نخواهند شد. همچنین می توانید برای بخشی خاص از یک سند، Coaching از Copilot دریافت کنید. برای این کار کافی است متن را انتخاب کرده و روی «Get Coaching» کلیک کنید.

 

این ویژگی چگونه کار می کند؟

بخشی از متن یا کل سند را در Microsoft Word هایلایت کنید. آیکون Copilot را انتخاب کرده و از فهرست کشویی «Get coaching» را انتخاب کنید. همچنین می توانید از میانبر صفحه کلید Alt+I برای باز کردن منوی Copilot و سپس انتخاب «Get coaching» استفاده کنید. پیشنهادات ارائه شده توسط Copilot را بررسی کنید. لازم به ذکر است که در حال حاضر هیچ راهی برای اعمال مستقیم پیشنهادات Copilot از طریق گفتگوی Coaching وجود ندارد. با این حال، مایکروسافت در حال کار بر روی آوردن این قابلیت در آینده است.

در همین حال، یک راه حل وجود دارد: پیشنهادات را از گفتگوی Coaching کپی کرده و آنها را در «Draft with Copilot» برای همان متن انتخاب شده بچسبانید تا ببینید Copilot چگونه می تواند به شما در اعمال این پیشنهادات به سند خود کمک کند.

ویژگی جدید Coaching with Copilot هنوز به طور کلی در دسترس نیست. مایکروسافت آن را به عنوان یک پیش نمایش اولیه به کاربران انتخابی Microsoft 365 Copilot یا Copilot Pro license در ایالات متحده در حال عرضه است. در حال حاضر، این ویژگی فقط در Word برای وب با زبان نمایش انگلیسی و فقط با اسناد انگلیسی کار می کند.

Coaching with Copilot می تواند یک ابزار ارزشمند برای نویسندگان در تمام سطوح باشد و به آنها در بهبود نوشتن خود و اطمینان از واضح و تأثیرگذار بودن پیام خود کمک کند.

source