مدتی پیش بود که قسمت دوم فیلم The Platform پس از دریافت نقدهای ضعیف از منتقدان از سرویس استریم نتفلیکس منتشر شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آمار تعداد بینندگان این فیلم ترسناک منتشر شده است. به نقل از Comingsoon، نتفلیکس اعلام کرد که فیلم The Platform 2 بیش از ۳۶.۲ میلیون ساعت توسط کاربران این شبکه در آخر هفته گذشته تماشا شده است. اگرچه این فیلم ترسناک با واکنش منفی منتقدان و بینندگان مواجه شده است، اما درنهایت توانسته است با استقبال بسیار خوبی مواجه شود.

فیلم پلتفرم ۲ درواقع بیش از هر برنامه دیگر نتفلیکس طی این مدت تماشا شده است و می‌تواند باعث شود که قسمت سوم این فیلم ترسناک هم چراغ سبز دریافت کند. پیش از این سازندگان فیلم از وجود ایده‌هایی برای ساخت فیلم The Platform 3 گفته بودند. فیلم Trouble دیگر فیلم جدید نتفلیکس است که با بیش از ۱۶ میلیون ساعت تماشا در هفته گذشته در رتبه دوم قرار گرفته است. وظیفه کارگردانی فیلم The Platform 2 بر عهده گالدر گازتلو-اوروتیا بوده که علاوه‌بر کارگردانی، به‌همراه دیوید دسولا، پدرو ریورو و اگویتز مورنو وظیفه نوشتن فیملنامه این فیلم ترسناک را نیز بر عهده داشته است.

میلنا اسمیت، هویک کوچکریان، ناتالیا تنا، اسکار جانادا، ایوان ماساگوئه، زوریون اگویلئور و آنتونیا سن خوان از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Platform 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم پلتفرم ۲ درواقع پیش درآمد فیلم The Platform است که فیلم پلتفرم با واکنش مثبت منتقدان و بینندگان نتفلیکس مواجه شده بود.

source