لپ تاپ از جمله دستگاه‌های الکترونیکی کاربردی محسوب می‌شود که شما می‌توانید آن‌ها را از بهترین لپ تاپ فروشی تهران تهیه کنید. از جمله بهترین فروشگاه‌ها در این زمینه می‌‌توان به فروشگاه پارسان می، پاساژ پایتخت، پاساژ ایران، پاساژ نور، علاالدین و پاساژ کامپیوتر رضا اشاره کرد. شما پیش از خرید لپ تاپ از هریک از این مراکز می‌‌توانید مشاوره تخصصی دریافت کنید تا در انتخاب لپ تاپ، میزان بودجه و نیازهای شما نیز در نظر گرفته شود. شما می‌توانید به کمک وسایل حمل‌ونقل عمومی به این مراکز دسترسی پیدا کنید.

بهترین مکان برای خرید لپ تاپ در تهران

فروشگاه پارسان می

فروشگاه اینترنتی پارسان می هم‌اکنون به عنوان یکی از مراکز برتر در زمینه فروش لپ تاپ و آخرین محصولات اپل و مایکروسافت مثل مک بوک پروهای 2024 و سرفیس لپ تاپ 6 شناخته می‌شود که تاکنون توانسته بالاترین میزان از رضایت را دریافت کند. افتتاح این فروشگاه به عنوان بهترین لپ‌ تاپ فروشی تهران در سال ۱۳۹۷ انجام گرفت و اشخاص متخصص، متعهد و مجرب مشغول به فعالیت در این مرکز شدند. در این سایت شما به محتوای جامع و کامل در زمینه تمامی محصولات دسترسی دارید که در سایر سایت‌های فارسی زبان نمی‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

پارسان می

شما می‌توانید در قرعه کشی و جشنواره‌های دوره‌ای مناسبتی این فروشگاه نیز شرکت داشته باشید و جوایز ارزنده‌ای را دریافت کنید. این فروشگاه در بستر اینستاگرام نیز فعالیت داشته و شما با مراجعه به آن می‌توانید با چگونگی برگزاری جشن‌ها و قرعه‌کشی‌ها به شکل دوره‌ای، به‌روزترین اخبار تکنولوژی، اطلاعات جامع در مورد محصول، لیست قیمت‌های روزانه و… آشنا شوید.

پاساژ پایتخت

پاساژ پایتخت را نیز می‌توان مرکز بهترین لپ تاپ فروشی تهران دانست که افتتاح این مرکز به سال ۱۳۷۴ بازمی‌گردد و شما در این پاساژ می‌‌توانید مغازه‌ها و فروشگاه‌های بسیاری را مشاهده کنید. تمامی این مراکز، لپ تاپ موردنظر شما را با مناسب‌ترین قیمت و کیفیت در برندهای متنوعی به فروش می‌رسانند. مسئله رفت و آمد و نداشتن جای پارک از جمله معایب مهم این مرکز محسوب می‌شود. بنابراین در صورت تصمیم برای مراجعه به این مرکز بهتر است از وسایل حمل‌ونقل عمومی کمک بگیرید. همچنین مواردی همچون شلوغی و طرح ترافیک را نیز مدنظر قرار دهید. پاساژ پایتخت در خیابان ولیعصر تقاطع میرداماد واقع شده و شما از شنبه تا پنج‌شنبه از ۱۰ صبح تا ۲۱ می‌توانید در این مکان حضور یابید.

مجتمع پایتخت

مرکز کامپیوتر رضا

در صورتی که قصد خرید لپ تاپ دارید، می‌توانید به مرکز کامپیوتر رضا به عنوان یکی دیگر از بهترین لپ تاپ فروشی تهران مراجعه‌ای داشته باشید. این مرکز خرید همانند سایر موارد ر مرکز شهر تهران واقع شده و شما می‌توانید مدل‌های مختلف لپ تاپ را در این مجتمع بیابید. برای رفتن به مرکز کامپیوتر رضا باید به آدرس خیابان ولیعصر بالاتر از متروی تاترشهر مراجعه کنید. این مجتمع در تمامی روزها از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ فعالیت دارد.

پاساژ علاءالدین

اگر به سمت خیابان جمهوری، تقاطع حافظ بروید، با پاساژ علاءالدین به عنوان بهترین لپ تاپ فروشی تهران مواجه خواهید شد. این پاساژ از جمله قدیمی‌ترین و معروف‌ترین مراکز خرید لپ تاپ در ایران شناخته می‌شود. شروع فعالیت پاساژ علاءالدین به سال ۱۳۷۸ بازمی‌گردد و در این مرکز شما به مدل‌های مختلف تلفن هوشمند یا لپ تاپ دسترسی دارید. این پاساژ دارای بافت قدیمی بوده و در صورتی که مایل هستید به آن سر بزنید، بهتر است ترافیک تهران و ساختمان قدیمی آن را نیز مدنظر قرار دهید. این فروشگاه دارای اعتبار لازم بوده و بی‌شک سر زدن به آن خالی از لطف نخواهد بود. شما می‌توانید در تمامی روزها به استثنا روزهای تعطیل، از ساعت ۱۱ ظهر تا ۲۱ به این پاساژ مراجعه کنید.

پاساژ علاءالدین

پاساژ نور

محل قرارگیری پاساژ نور، خیابان طالقانی است و زیربنای این پاساژ نزدیک به ۱۲۰ هزار مترمربع گزارش شده است. سازندگان این پاساژ ادعا می‌کنند که ضدزلزله است. مجتمع تجاری نور تهران نیز در لیست بهترین لپ تاپ فروشی تهران جای می‌گیرد و واحدهای تجاری و اداری آن با یکدیگر ترکیب شده‌اند. طبقه همکف این پاساژ در واقع به فروش قطعات رایانه، لپ تاپ و سایر قطعات دیجیتال اختصاص داده شده است.

این مجتمع از نظر ظاهری یک ساختمان مدرن و دارای پارکینگ بوده که از امکانات و مراکز خرید بی‌نظیری برخوردار است. در صورتی که قصد خرید لپ تاپ از بهترین برندها را دارید، می‌توانید به این پاساژ جهت خرید سر بزنید. این پاساژ در خیابان ولیعصر بالاتر از تقاطع طالقانی واقع شده و از شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ امکان مراجعه به آن برای شما وجود دارد.

پاساژ ایران

پاساژ ایران از جمله پرترددترین پاساژهایی بوده که برای خرید لپ تاپ و قطعات رایانه می‌‌توانید در شهر تهران به آن مراجعه کنید. این پاساژ تا زمانی که سایت‌های فروش آنلاین در میان مردم به محبوبیت نرسیده بود، بی‌رقیب به نظر می‌رسید‌. در پاساژ ایران مدل‌های مختلف لپ تاپ نو و دوست دوم از هر برند به فروش می‌رسد. در زمان رفتن به پاساژ، به شلوغی خیابان ولیعصر تهران و طرح ترافیک که مسیر آن پیش‌روی شما است نیز توجه داشته باشید. پاساژ ایران گزینه مناسبی برای افراد ساکن مرکز تهران محسوب می‌شود. برای مراجعه به پاساژ ایران باید به آدرس خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه طالقانی مراجعه کنید. این پاساژ از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 21 فعالیت دارد.

مجتمع کامپیوتری بهار

مجتمع کامپیوتر بهار نیز یکی دیگر از بهترین لپ تاپ فروشی‌های تهران بوده که علاوه‌بر خرید و فروش، خدمات مربوط به تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر نیز به شکل گسترده انجام می‌شود. این مرکز فروش لپ تاپ در ابتدای خیابان بهار جنوبی قرار گرفته و شما می‌توانید از طریق ایستگاه دروازه دولت خودتان را به این مجتمع برسانید. همچنین امکان رسیدن به این مجتمع از طریق اتوبوس نیز برای شما وجود داشته و اتوبوس‌های خط ویژه تهرانپارس-آزادی از این مسیر گذر می‌کنند.

نکات مهم خرید آنلاین لپ تاپ

یک سری نکات وجود داشته که به شما کمک می‌کند تا خرید آنلاین بهتری را تجربه کنید. از جمله نکات مهم می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

گزینش محصول و دریافت مشاوره

نخستین قدم در راستای خرید لپ تاپ از بهترین لپ تاپ فروشی تهران را می‌توان آشنایی با خصوصیات سخت افزاری سیستم مورد نظر خود دانست. برای اینکه شما یک محصول با بهترین کیفیت سخت‌افزار را انتخاب کنید، می‌بایست از خدمات مشاوره‌ای سایت بهره‌مند شوید یا اینکه مطالب موجود در وبلاگ سایت را مطالعه کنید. شما می‌توانید از این مرکز خدمات مشاوره‌ای رایگان دریافت کنید که در طی آن نکات طلایی در زمینه خرید لپ تاپ در اختیار شما قرار داده خواهد شد.

داشتن گارانتی و اعتبار محصولات

از لحاظ خدمات و وسعت نمایندگی در ایران بالاترین اعتبار در واقع به سه شرکت حامی، سازگار و آواژنگ تعلق می‌گیرد. همه اجناس شرکت ایسوس که به حالت رسمی به کشور ورود پیدا کرده‌اند، دارای گارانتی هستند. اگر نگاهی به کارتی که در بسته‌بندی وجود دارد یا به جعبه چسبیده است بیندازید، متوجه گارانتی محصول موردنظر خود می‌شوید. بعضی از محصولات شرکت لنوو نیز دارای گارانتی سازگار هستند و امکان خرید آنها از بهترین لپ تاپ فروشی تهران وجود دارد. شما در زمان بررسی گارانتی باید به مواردی مانند ثبت رسمی بودن، تعداد نمایندگی، مشکلات تحت پوشش و… توجه داشته باشید.

source