کمتر از یک هفته پیش، مایکروسافت نسخه 0.85 پاورتیوز را منتشر کرد. این آخرین نسخه اصلی این برنامه کاربردی محبوب برای ویندوز 10 و 11 بود. با این حال، همانطور که اغلب با اکثر برنامه‌ ها اتفاق می‌افتد، نسخه جدید نیز دارای برخی اشکالاتی بود که پس از انتشار کشف شد.

 

powertoys با ابزار New+ قدرتمند تر شد

 

امروز، مایکروسافت یک بروزرسانی جزئی، پاورتیوز 0.85.1 را منتشر کرد. تغییرات در صفحه گیت‌ هاب برنامه نشان می‌دهد که تنها دو اشکال با این نسخه جدید برطرف شده است:

  1. رفع مشکلی که باعث می‌شد Workspaces پروژه اشتباهی را از طریق یک میانبر راه‌ اندازی کند.
  2. رفع خطایی که هنگام باز کردن پوشه New+ templates از طریق برنامه تنظیمات رخ می‌داد.

 

البته می‌توانید پاورتیوز 0.85.1 را از صفحه گیت‌ هاب آن دانلود کنید. همچنین می‌توانید همان برنامه را از فروشگاه مایکروسافت دریافت کنید. افرادی که نسخه قبلی پاورتیوز را دارند می‌توانند با کلیک روی برنامه، سپس روی تنظیمات، سپس عمومی و در نهایت با کلیک یا فشار دادن روی انتخاب “بررسی بروزرسانی‌ ها” به آخرین نسخه بروزرسانی کنند. به خاطر داشته باشید که این برنامه فقط برای کامپیوترهای ویندوز 10 یا 11 است.

در صورتی که آن را از دست داده‌اید، آخرین بروزرسانی اصلی پاورتیوز، با نسخه 0.85، شامل تعدادی ویژگی جدید و بهبود هایی در برنامه بود. این شامل اضافه شدن یک ابزار جدید به نام New+ بود. این برنامه باید به کاربران اجازه دهد تا “مجموعه‌ای شخصی از قالب‌ ها را برای ایجاد سریع فایل‌ ها و پوشه‌ ها از منوی زمینه کاوشگر فایل” تنظیم کنند.

سایر افزودنی‌ های نسخه 0.85 شامل راهی برای افراد برای تغییر زبان رابط کاربری برای ابزارهای موجود در برنامه، همراه با افزودن برنامه‌ های پشتیبانی شده بیشتر برای ویژگی Workspaces در PowerToys بود. همچنین مجموعه کاراکتر Romanization خاورمیانه را اضافه کرد و با رفع نشت حافظه در برنامه، مصرف حافظه Peek را کاهش داد.

source