NTLite یک ابزار پیکربندی ویندوز است که به شما امکان می دهد ویندوز نصب شده یا تصویری که هنوز مستقر نشده را تغییر دهید، اجزای ویندوز را حذف کنید، پیکربندی و ادغام کنید، سرعت فرآیند استقرار ویندوز را افزایش دهید. ردپای ویندوز را روی حافظه رم و حافظه درایو ذخیره سازی خود کاهش دهید. اجزای دلخواه خود را حذف کنید، که توسط مکانیزم های ایمنی سازگاری محافظت می شوند، که سرعت یافتن آن نقطه شیرین را افزایش می دهد. پشتیبانی از ویژگی ویندوز بدون نظارت، ارائه بسیاری از گزینه های معمولاً استفاده شده در یک صفحه برای تنظیم آسان. به راحتی یک یا چند درایور، به روز رسانی یا بسته های زبانی را ادغام کنید.

 

NTLite 2024 سفارشی‌ سازی ویندوز به سطح جدید

 

ویژگی های ادغام بسته بندی مرتب سازی هوشمند را فعال می کنند، به شما امکان می دهند بسته ها را برای ادغام به راحتی اضافه کنید و ابزار آنها را در ترتیب مناسب اعمال می کند و سازگاری اصلاح را بررسی می کند. یکی از ویژگی های مهم جدید NTLite (در مقایسه با نسخه های قبلی آن) توانایی تغییر سیستم عامل قبلاً نصب شده با حذف اجزای غیر ضروری است.

از ویندوز 11، 10، 8.1 و 7، x86 و x64، زنده و تصویر پشتیبانی می کند. نسخه های سرور همان نسخه ها، به استثنای پشتیبانی برای حذف اجزا و پیکربندی ویژگی. پشتیبانی از تصویر ARM64 در مرحله آلفا. از نسخه های Checked/Debug، Embedded، IoT و همچنین Vista یا XP پشتیبانی نمی کند.

 

.10.10089 changelog:

جدید اجزا: ‘موتور حریم خصوصی مایکروسافت’ اجزا: ‘پروتکل انتقال QUIC’ اجزا: ‘مسیر کد غیرمنتظره’ اجزا: ‘DNS اعتماد صفر’ بروزرسانی ها: پشتیبانی از نوع پایه خط پایه تجمعی (مانند KB5043080 برای 24H2) بروزرسانی

ترجمه رابط کاربری: از چینی سنتی (مات)، فرانسوی (tistou77)، مجارستانی (جان)، ایتالیایی (clarensio)، سوئدی (1FF)، ترکی (فقط) 

رفع اشکال تنظیمات: غیرفعال کردن ‘نوار وظیفه – ویجت ها’ می تواند خطای دسترسی ممنوع 5 داشته باشد

رابط کاربری: تغییر اندازه صفحات تصویر و بروزرسانی ستون ها را زودتر برای دید بهتر در رزولوشن های کوچکتر حذف می کند

اجزا: حذف ‘گزارش خطا’ فقط قبل از نصب تصویر ‘ظرف ها’ (ویژگی Sandbox) را خراب می کرد

 

دانلود نرم افزار NTLite 2024

source