هفته گذشته بود که پخش فصل اول انیمه The Elusive Samurai به پایان رسید و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرنوشت این انیمه مشخص شده است. به نقل از AnimeCorner، استودیو کلوورورکس سرانجام ساخت فصل دوم انیمه The Elusive Samurai را تایید و اعلام کرده است، اما اکنون اطلاعات بیشتری مثل زمان پخش یا تعداد قسمت‌های فصل دوم این انیمه در دسترس نیست و تنها‌ می‌دانیم که استودیو کلوورورکس برای ساخت فصل دوم این انیمه باز خواهد گشت.

فصل اول انیمه The Elusive Samurai در ۱۲ قسمت تولید شده است و CloverWorks، سازنده انیمه‌هایی چون انیمه Spy × Family، انیمه My Dress-Up Darling، انیمه Bocchi the Rock و انیمه Wind Breaker وظیفه تولید آن را بر عهده دارد. یوتا یامازاکی وظیفه کارگردانی و یوریکو تومیتا وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمه را بر عهده دارند که انتظار می‌رود شاهد بازگشت آن‌ها برای ساخت فصل دوم این انیمه نیز باشیم.

آساکی یویوکاوا، یویچی ناکامورا، هیناکی یانو، ماری هینو، سایومی سوزوشیرو، آئویی یوکی، کیکونوسوکه و کاتسویوکی کونیشی از جمله صداپیشگان انیمه The Elusive Samurai هستند. این انیمه داستان توکی‌یوکی هوجو، پسر هشت ساله و وارث آینده شوگونات کاماکورا را دنبال می‌کند که تنها در فرار کردن مهارت دارد. اما زندگی او زمانی‌که تاکااوجی آشیکاگا به‌طور وحشیانه قدرت را به دست می‌گیرد و به سلطنت کاماکورا پایان می‌دهد، ناگهان دگرگون می‌شود.

توکی‌یوکی با کمک یک کشیش پیشگو، از مرگ حتمی نجات پیدا می‌کند و به ماجراجویی خطرناکی برای بقا و یافتن متحدانی برای بازگرداندن شوگونات کاماکورا به شکوه سابق خود خواهد رفت. انیمه The Elusive Samurai اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر یوسی ماتسوی است که اولین نسخه آن در سال ۲۰۲۱ پخش شد و تاکنون ۱۷ جلد نوشته و منتشر شده است و داستان مانگا همچنان ادامه دارد.

source