دانلود کامل سریال تانک خورها قسمت 3 امشب سه شنبه 17 مهر 1403 با پخش آنلاین رایگان را این سریال را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

قسمت سوم سریال تانک خورها اینجا اماده کرده کره ایم که علاقمندان به این سریال که نتوانستند تماشا کنند در این صفحه ببینند.

سریال تانک خورها قسمت 3

دانلود قسمت 3 سریال تانک خورها

سریال تانک خورها قسمت 3

دانلود قسمت 3 سریال تانک خورها

این سریال جذاب که با درخشش آرش مجیدی همراه هست توانسته مخاطبان زیادی را به دست اورد.

پخش انلاین از تلوبیون که در این صفحه خیلی راحت شاهد قسمت های مختلف این سریال جذاب میباشد.

پخش تانک خورها از 15 مهر ماه آعاز شده و هرشب ساعت 20:30 دقیقه از شبکه 3 بر روی انتن میرود داستان جذاب و جنگی این مجموعه خاطران دوران جنگ را برای مردم زنده میکند.

آرش مجیدی، سروش جمشیدی، علیرضا استادی، هادی دیباجی، میلاد میرزایی، مهدی صباغی، شیرین اسماعیلی، بهراد خرازی، پونه عاشورپور، شیوا خسرومهر، سارا باقری، سارا توکلی، احمد کاوری، ثریا قاسمی، احمد نجفی و… بازیگران اصلی این سریال هستند.

سریال غریبه به ایستگاه پایانی خود رسیده و سریال تانک خورها از 15 مهر جایگزین این سریال شد. سریال «تانک‌خورها» با مضمون دفاع مقدس به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی است.

سریال “تانک خورها” به کارگردانی پرویز شیخ طادی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی در گروه تولیدات تاریخی سیمافیلم می باشد، در ادامه این مطلب علاوه‌ بر اسامی بازیگران سریال تانک خورها بیوگرافی آنها را نیز خواهید خواند.

source