در جدیدترین اخبار گیمینگ‌بولت می‌خوانیم باتوجه‌به اینکه تنها چند هفته دیگر تا جشن هالووین باقی مانده است، شرکت بلیزارد برنامه دارد که این رویداد را زودتر در بازی Overwatch 2 جشن بگیرد. با تایید این شرکت، فصل سیزدهم بازی با‌عنوان Spellbinder از روز ۲۴ مهر ۱۴۰۳ (۱۵ اکتبر ۲۰۲۴) شروع خواهد شد و اولین تریلر گیم‌پلی آن در تاریخ ۱۹ مهر ۱۴۰۳ (۱۰ اکتبر ۲۰۲۴) پخش می‌شود. درحال‌حاضر جزئیات زیادی به‌جز بازگشت نقشه‌ها و حالت‌هایی با مضمون جشن هالووین در دسترس نیست.

اگر بلیزارد طبق سنت گذشته خود پیش برود، احتمالا بازیکن‌های Overwatch 2 می‌توانند شاهد بازگشت حالت Junkenstein’s Revenge باشند. این حالت PvE شامل رقابت‌هایی با قهرمان‌های از پیش‌ تعیین‌ شده است که هرکدام داستان و پوسته هالویینی منحصر به فرد خود را دارند.

فصل سیزدهم در کنار اضافه کردن محتوای تزئینی پولی، پوسته‌های جدیدی را با مضمون هالویین به بخش پریمیوم بتل پس اضافه می‌کند که بازیکن‌ها می‌توانند آن‌ها را به‌مرور در طول فصل به دست آورند. همچنین می‌توان شاهد اضافه شدن پوسته‌ Mythic جدید به بتل پس پریمیوم بود، اما هنوز از قهرمان آن رونمایی نشده است. علاوه‌براین بلیزارد کراس‌اور جدیدی با سری My Hero Academia تدارک دیده است که از تاریخ ۲۶ مهر ۱۴۰۳ (۱۷ اکتبر ۲۰۲۴) شروع می‌شود.

source