بیوگرافی مصطفی سلیمانی وکیل علیرضا بیرانوند کیست و اهل کجاست +عکس و سوابق و حواشی او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی مصطفی سلیمانی

مصطفی سلیمانی وکیل پایه یک دادگستری بوده که به عنوان وکیل علیرضا بیرانوند شناخته می‌شود که در سال‌های اخیر به دلیل مشکلات حقوقی علیرضا بیرانوند نامش بارها بر سر زبان‌ها افتاده است.

بیوگرافی مصطفی سلیمانی وکیل علیرضا بیرانوند کیست +حواشی و عکس

مصطفی سلیمانی با توجه به چندین پرونده‌ای که علیرضا بیرانوند در کمیته اخلاق فوتبال در ایران بر سر قراردادهای مختلف باشگاهی داشته است نامش بارها در رسانه‌ها مصاحبه کرده است.

سوابق

مصطفی سلیمانی در سوابق خود مدیریت آکادمی و حقوقی پیکان از سال ۱۴۰۰ را بر عهده داشته است او همچنین از اعضای کانون وکلای مرکز است.

حواشی

تنها حواشی پیرامون مصطفی سلیمانی را میتوان مربوط به وکالت علیرضا بیرانوند دانست که همیشه خبرساز بوده است به خصوص فسخ یک طرفه قرارداد بیرانوند با باشگاه پرسپولیس که مصطفی سلیمانی برای دفاع از بیرانوند پرونده را در دست گرفت.

بیوگرافی مصطفی سلیمانی وکیل علیرضا بیرانوند کیست +حواشی و عکس

یکی از جنجالی‌ترین بخش‌های برنامه فوتبال برتر درگیری لفظی میان وکیل بیرانوند و معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس بود. مصطفی سلیمانی، وکیل بیرانوند، بارها اعلام کرد که این رأی عادلانه نیست و باشگاه پرسپولیس ظاهرا به دنبال نابودی حرفه‌ای بیرانوند است. سلیمانی به طور واضح در این برنامه از اعتراف بیرانوند درخصوص رشوه به پرسپولیس عقب‌نشینی کرد و با امتناع از توضیح درمورد الحاقیه و «شیرینی ۵ میلیاردی» گفت: هنوز روی این پرونده اعلام وکالت نکرده‌ام!

 

source