بازیگر نقش منصور در سریال تانک خورها کیست با بیوگرافی و عکس های اینستاگرام منصور در سریال تانک خورها را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

منصور در سریال تانک خورها کیست

مهدی صباغی بازیگر نقش منصور در سریال تانک خورها میباشد او متولد 1356 در تهران است. مدرک لیسانس علوم اقتصادی دارد و از این بابت حرفه و مدرک تحصیلی اش با یک دیگر مرتبط نیست.

منصور در سریال تانک خورها کیست

درباره زندگی شخصی وی می توان گفت که او متاهل است و چند سالی می شود که با شیرین اسماعیلی از بازیگران عرصه تلویزیون و سینما ازدواج کرده است.

بیوگرافی

مهدی صباغی (فیروز صباغی)متولد ۱۳۶۰ در تهران است. وی فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی در رشته علوم اقتصاد است همچنین دارای مدرک فوق لیسانس شهرداری از دانشگاه علم و صنعت است. وی سابقه بازیگری، کارگردانی تئاتر، نمایش تئاتر، طرلحی، نویسندگی و… دارد. مهدی صباغی در ۸سالگی برای نمایش توپ روی صحنه رفت.

تصاویر بازیگر نقش منصور در سریال تانک خورها کیست +بیوگرافی و عکس اینستا

سوابق منصور در سریال تانک خورها

مهدی صباغی از حرفه های گوناگونی در زمینه ی هنر برخوردار است.

این چهره علاوه براینکه کارگردانی های متعددی را در حرفه ی تئاتر انجام می دهد، در دانشگاه (علم و صنعت ایران) نیز مهارت های خود را برای دانشجویان به اشتراک می گذارد.

از فعالیت های حرفه ای مهدی صباغی می توان به ایفای نقش در سریال “می خواهم زنده بمانم” اشاره کرد.

عکس های بازیگر نقش منصور در سریال تانک خورها کیست +بیوگرافی و عکس اینستا

وی در فیلم های سینمایی نظیر محکومین، بی همه چیز، تنگه ابو قریب و سریالهایی نظیر زیرخاکی۱، نیکان، سال های دور از خانه، می خواهم زنده بمانم و…به ایفای نقش پرداخت.

مهدی صباغی همچنین در نمایش های نظیر توپ، خداحافظ، دارا انار ندار،تنها راه ممکن، خانه کاغذی، برو گمشو عزیزم، اگر باران ببارد، پس از واقعه، تالاب هشیان، بلوط های تلخ،تختی، مرده ریگ،نخل سوخته، حسن سنتور، قرمز و دیگران، حریر سرخ صنوبر، آخرین نامه و… بر روی صحنه رفت.

بازیگر نقش منصور در سریال تانک خورها کیست +بیوگرافی و عکس اینستا

مهدی صباغی از همان ابتدای کودکی به اجرای نمایش علاقه مند بود.

این علاقه به گونه ای بود که در سال ۱۳۶۴ یعنی زمانی که تنها ۸ سال داشت، برای نخستین بار در تئاتر نمایشی با عنوان “توپ” را اجرا کرد.

مهدی صباغی در سال ۱۳۸۱ برای نویسندگی و کارگردانی نمایش در تئاتر اقدام کرد.

اولین نمایشی که به کارگردانی مهدی صباغی صورت گرفت، با عنوان ” دارا انار ندارد” مطرح شد.

این چهره در خصوص اولین نمایش نامه در تئاتر در پی نوشت یکی از پست های اینستاگرامش بیان کرد:

اولین نمایشنامه ای که خودم نوشتم و اجرا کردم «دارا انار ندارد» بود.

source