استودیو Outright Games که یکی از بزرگترین ناشران محصولات تعاملی در حوزه سرگرمی است و همچنین شرکت Dr. Seuss Enterprises که او هم یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های حوزه سرگرمی کودکان است، به‌طور رسمی از عرضه به‌روزرسانی فیزیکی نسخه «تعطیلات» بازی پرطرفدار خود یعنی The Grich: Christmas Adventures که در سال ۲۰۲۳ عرضه شده بود، خبر دادند. هر نسخه از بازی شامل چهار کارت پستال کلکسیونی است که طرفداران را به حال و هوای جشن بزرگ تعطیلات سال نو می‌برد. این نسخه برای کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ و کامپیوتر از امروز در دسترس قرار می‌گیرد.

هر کارت پستال شامل یک تصویر سیاه و سفید با سبک نقاشی با مداد است که کمی رنگ قرمز هم در آن دیده می‌شود؛ دقیقا شبیه به آنچه در نقاشی‌های اصلی منتشر شده توسط دکتر سویس یعنی «گرینچ کریسمس را دزدید!» دیده بودیم. طرفداران قدیمی این مجموعه قادر به تشخیص صحنه‌های به‌یادماندنی از داستان اصلی که در طراحی‌های نقش بسته در کارت پستال‌ها به‌تصویر کشیده شده‌اند، هستند. این چهار صحنه به‌یادماندنی شامل موارد زیر می‌شوند:

  • لحظه‌ای که گرینچ آب زیرکاه با لباس بابانوئل سعی دارد سیندی لو هو را گول بزند و درخت کریسمس او را بدزد.
  • ابتدای داستان که گرینچ سگ باوفای خود، مکس را به شاخ‌های گوزن آویزان می‌کند.
  • لحظه‌ای که گرینچ با نمایش آن لبخند خبیثانه همیشگی‌اش در حال نقشه کشیدن برای دزدیدن کادوهای هو است.
  • یک خانه پر از دکوراسیون کریسمسی از درخت درخشان کریسمس تا تاج گل، زنگوله و کادوهای بزرگ و کوچک که اگر دقیق‌تر نگاه کنید، یک گرینچ سبز هم می‌بینید که سعی دارد از شومینه وارد شود و سراغ کادوها برود.

بازی The Grinch: Christmas Adventures یک بازی ماجراجویی و پلتفرمر ۲بعدی است که در آن طرفداران نقش شخصیت به‌یادماندنی گرینچ و سگ او، مکس را به صورت دونفره آفلاین بازی می‌کنند و با گشت و گذار در سه مکان سینمایی از جمله غار گرینچ، روستا و خانه Who-ville برای ماموریت اصلی خود یعنی خراب کردن کریسمس، فعالیت می‌کنند. تکه‌های پازل مانند لباس بابانوئل، اسنوبرد و شلاق آبنباتی را پیدا کنید تا بتوانید ماموریت‌های جدید و توانایی تمام کردن مراحل اصلی را به‌دست آورید.

source