در مورد زمان آماده شدن بازی‌های Halo Studios نیز گفته شده است که هر وقت این شرکت احساس کند که بازی‌ها در وضعیت مناسبی هستند، از آن‌ها رونمایی خواهد کرد.

برند ایکس باکس و مجموعه بازی‌های Halo در ماه نوامبر سال ۲۰۲۶، بیست و پنجمین سالگرد تأسیس خود را پشت سر می‌گذارند. به نظر می‌رسد که مایکروسافت از همین حالا درحال تدارک برنامه‌های ویژه‌ای به این مناسبت است. مدیر ایکس باکس در اینباره می‌نویسد: «ما درحال آماده سازی برنامه‌های خود برای بیست و پنجمین سالگرد ایکس باکس و Halo هستیم. ما میراث و تاریخچه بسیار غنی را در اختیار داریم که جامعه مخاطبان آن سال‌ها است به فعالیت خود ادامه می‌دهند و این اتفاق شایسته‌ی بزرگداشت است.»

این‌که مایکروسافت چه برنامه‌هایی را برای این منظور پیش بینی کرده است، هنوز مشخص نیست؛ اما اگر دنباله‌ی شایعات و گمانه زنی‌هایی که در این مدت مطرح شده است را بگیریم، به سرنخ‌هایی خواهیم رسید. به عنوان مثال گفته می‌شود که مایکروسافت نسخه‌ی ریمستر بازی Halo: Combat Evolved را در دست ساخت دارد. حالا می‌توان گفت که بیست و پنجمین سالگرد ایکس باکس و Halo زمان مناسبی برای عرضه این بازی به نظر می‌رسد.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

source