اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم لارو (سینمایی) با داستان و عکس های بازیگران زن و مرد فیلم لارو را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم سینمایی لارو یکی از فیلم‌های جذاب تلویزیونی بوده که توسط آقای علیرضا نساایی کارگردانی شده است این فیلم تولید سال ۱۳۹۹ است و درباره یک پرونده فساد اقتصادی واقعی ساخته شده است آقای علی نصاری کارگردان این فیلم تا به حال در کارنامه خود فیلم بیا با من را کارگردانی کرده است که داستان این فیلم درام بود فیلم لارو بارها از شبکه‌های مختلف صدا و سیما از جمله شبکه آی فیلم و شبکه نمایش پخش شده است.

اسامی بازیگران فیلم لارو (سینمایی) +بیوگرافی و داستان و عکس

اسامی بازیگران فیلم لارو

  • رضا اخلاقی راد
  • الهام نامی
  • داریوش اشرفی
  • پوریا رستمی
  • امیر پیکاک
  • داوود ذاکری
  • فرید قبادی
  • احسان امانیه

خلاصه داستان

خلاصه داستان فیلم سینمایی لارو در مورد یک پرونده اقتصادی است یکی از افسران امنیت اقتصادی عی می‌کند که خود را وارد یک باند تبهکار اقتصادی کند و به عنوان نفوذی از آنها اطلاعات کسب نماید این آبشار موفق می‌شود که اعتماد اعضای این باند را به خود جلب کرده و با تخلیه اطلاعاتی برای آنها پرونده سازی کند.

بیوگرافی رضا اخلاقی راد بازیگران فیلم لارو

بیوگرافی رضا اخلاقی راد بازیگران فیلم لارو

رضا اخلاقی‌راد، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال شبکه نمایش خانگی «آسپرین»، سریال تلویزیونی «ناز و نیاز» و سریال تلویزیونی «گمشدگان» فعالیت داشته است.

رضا اخلاقی‌راد نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال 1390 در سریال ناز و نیاز به کارگردانی فلورا سام بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال آسپرین، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای رضا اخلاقی‌راد محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون امیر‌یل ارجمند، لیلا بلوکات، کامران تفتی و آناهیتا همتی را تجربه کرد.

بیوگرافی الهام نامی بازیگران فیلم لارو   بازیگران فیلم لارو (سینمایی) +بیوگرافی و داستان و عکس

بیوگرافی الهام نامی بازیگران فیلم لارو

الهام نامی متولد 8 اردیبهشت 1365 در تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است.

کارشناسی رشته نمایش از پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران ، از تئاتر به سینما معرفی شد و حالا در تلویزیون هم بازی می کند.

فعالیت خود را از سال 1383 با تئاتر شروع کرد و سابقه 14 ساله او را بعنوان بازیگر نامی تئاتر تبدیل کرد ، او در کنار بازیگری بعنوان نویسنده نیز فعالت های چشمگیری داشت.

بیوگرافی داریوش اشرفی

بیوگرافی داریوش اشرفی

داریوش اشرفی، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «گاهی به پشت سر نگاه کن»، سریال تلویزیونی «ماه و پلنگ» و سریال تلویزیونی «گمشدگان» فعالیت داشته است.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی داریوش اشرفی بازی در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن بوده است. داریوش اشرفی سال 1393 سریال گاهی به پشت سر نگاه کن نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با مازیار میری همکاری داشته است. داریوش اشرفی توانست با بازی در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر امین تارخ، محمد متوسلانی، سعید چنگیزیان و هدایت هاشمی بر تجارب او افزود.

بیوگرافی پوریا رستمی

بیوگرافی پوریا رستمی

پوریا رستمی متولد 9 مرداد 1375 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. بازی در تلویزیون را در سال 96 با سریال نجوا به کارگردانی ابراهیم شیبانی آغاز کرد.

source