اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال مسافران با نقش و عکس و تصاویر بازیگران سریال مسافران از شبکه آی فیلم را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سریال مسافران به کارگردانی رامبد جوان تولید سال ۱۳۸۸ بوده که در ژانر طنز تولید شده است این سریال یکی از کارهای متفاوت تلویزیونی بوده که به عنوان تخیلی ترین سریال ایرانی در ژانر طنز می‌باشد.

رامبد جوان در این سریال با همسر اول خود سحر دولتشاهی همبازی شده بود.

این سریال در سال ۱۳۸۸ از شبکه سوم سیما پخش شد و حالا بعد از گذشت سال‌ها از شبکه آی فیلم بازپخش می‌شود سریال مسافران هر شب ساعت ۱۹ از شبکه آی فیلم بر روی آنتن خواهد رفت.

اسامی بازیگران سریال مسافران با نقش + بیوگرافی و عکس و تصاویر

اسامی بازیگران سریال مسافران

  • رامبد جوان بازیگر نقش فرید
  • حمید لولایی بازیگر نقش فرخ
  • حسن معجونی بازیگر نقش بهرام
  • سحر دولتشاهی بازیگر نقش ناهید
  • شقایق دهقان بازیگر نقش ستاره
  • نصرالله رادش بازیگر نقش شهاب
  • غلامرضا کریمی بازیگر نقش منوچهر گلباجی
  • مریم شیرازی بازیگر نقش نسترن
  • پروین قائم مقامی بازیگر نقش فرخنده افروخته
  • اصغر حیدری بازیگر نقش شریفی
  • حامد کیازال بازیگر نقش فربد پسر فرید

اسامی بازیگران سریال مسافران با نقش + بیوگرافی و عکس و تصاویر

خلاصه داستان

داستان سریال مسافران در مورد ۴ فرازمینی بوده که برای تحقیقات به کره زمین می‌آیند و به عنوان مستاجر ه خانه رامبد جوان و حمید لولایی می‌روند آنها وظیفه دارند که در مورد انسان‌های روی زمین تحقیق کنند تا در صورت خطرناک بودن کره زمین مردم را نابود کند حالا در هر قسمت اتفاقاتی رخ می‌دهد که داستان این سریال شکل می‌گیرد.

بیوگرافی رامبد جوان بازیگر نقش فرید بازیگران سریال مسافران با نقش + بیوگرافی و عکس و تصاویر

بیوگرافی رامبد جوان بازیگر نقش فرید

رامبد جوان از بازیگران سریال مسافران کارگردان و مجری و بازیگر در سال 1350 در اولین روز از دی ماه در تهران به دنیا آمده است

وی در سال 1389 با سحر دولتشاهی بازیگر کشورمان ازدواج کرد که این ازدواج نیز در مدت کوتاهی در سال 1393 از هم پاشید و به طلاق انجامید.

او در برنامه دورهمی حضور پیدا کرد برنامه ای که در شب عید نوروز 1397 از شبکه نسیم پخش شد.

این مجری معروف در حال اماده سازی برنامه خندوانه است تا آن را برای روزهای آینده بر روی انتن ببرد با گفتگویی که با مهران مدیری انجام داد بسیار از مردم را به پای تلویزیون کشاند.

بیوگرافی حمید لولایی بازیگر نقش فرخ بازیگران سریال مسافران با نقش + بیوگرافی و عکس و تصاویر

بیوگرافی حمید لولایی بازیگر نقش فرخ

حمید لولایی از بازیگران سریال مسافران یکی از بزرگان کمدی سینمای ایران به شمار می آید بر نقش طنز و کاملا مسلط است و در این کار صاحب سبک می باشد حضورش در هر فیلم و سریالی می‌تواند مخاطبان بسیار زیادی را جذب کند بسیار پرطرفدار است و در زمینه طنز بسیار خوب عمل می کند برای همین بیشترین کارهایی که به او سپرده شده در همین زمینه می باشد.

اما شهرت و تبدیل شدن به بازیگر مطرح با بازی در سریال زیر آسمان شهر رخ داد بازی خاص و منحصر به فرد است از زیر آسمان شهر باعث شد تا به چهره مشهور و معروف خشایار تبدیل شود هنوز هم بعد از گذشته دو دهه از سریال زیر آسمان شهر حمید لولایی را با کاراکتر خشایار می‌شناسند.

بیوگرافی حسن معجونی بازیگر نقش بهرام بازیگران سریال مسافران با نقش + بیوگرافی و عکس و تصاویر

بیوگرافی حسن معجونی بازیگر نقش بهرام

در بیوگرافی حسن معجونی از بازیگران سریال مسافران با نام اصلی محمدحسن معجونی میخوانیم: وی متولد 28 دی 1347 در زنجان است.

او فارغ‌التحصیل رشته «ادبیات نمایشی» می‌باشد. در همان دوران دانشگاه همکاری‌اش را با دکتر علی رفیعی، سعید چنگیزیان و … شروع می‌کند و بعدازآن به‌یاری چند تن دیگر گروه نمایشی «لیو» را تأسیس می‌کند.

تلویزیون را بخاطر هردم بیلی بودنش دوست ندارم ، وقتی پروژه ای کلید می خورد همه به سرعت شروع بکار می کنند و تبدیل به کارگر می شوند و در کارگری هم هیچ حالی وجود ندارد و شما باید فرمانبردار باشید اما این باعث نمی شود که کم کاری بکنم!

بیوگرافی سحر دولتشاهی بازیگر نقش ناهید در سریال مسافران

بیوگرافی سحر دولتشاهی بازیگر نقش ناهید در سریال مسافران

سحر دولتشاهی در سال ۱۳۵۸ در مهر ماه در تهران به دنیا آمده است او از بازیگران زن مطرح ایران میباشد.

دهه هفتاد با بازی در تئاتر و دهه هشتاد برای بازیگر زن شروع فعالیت بازیگری بود و با فیلم سینمایی چهارشنبه سوری و سریال کتاب فروشی هدهد به مخاطبان شناسانده شد و در سریال مسافران و با بازی خوبی که ارائه کرد باعث مشهور شدن و آشنایی مخاطبان تلویزیون با چهره و بازی وی شد.

بیوگرافی مریم شیرازی بازیگر نقش نسترن بازیگران سریال مسافران با نقش + بیوگرافی و عکس و تصاویر

بیوگرافی مریم شیرازی بازیگر نقش نسترن

مریم شیرازی، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «مسافران»، فیلم سینمایی «یحیی سکوت نکرد» و فیلم سینمایی «دلم می‌خواد» فعالیت داشته است.

مریم شیرازی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1375 در فیلم ننه لالا و فرزندانش به کارگردانی کامبوزیا پرتوی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال مسافران، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مریم شیرازی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون مه‌تاج متین، ناصر شاگردی، نصرالله اطمینان و قاسم نوری کرمانشاهی را تجربه کرد.

بیوگرافی حامد کیازال بازیگر نقش فربد پسر فرید بازیگران سریال مسافران با نقش + بیوگرافی و عکس و تصاویر

بیوگرافی حامد کیازال بازیگر نقش فربد پسر فرید

حامد کیازال متولد 22 دی 1379 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.

از مهم ترین آثار حامد کیازال می توان به بازیگری در سریال مسافران ، سریال هفت سنگ و سریال همه بچه های من اشاره کرد.

اولین حضور حامد کیازال در تلویزیون در سن 8 سالگی و در سال 1387 حضور در سریال همه بچه های من به کارگردانی مرضیه برومند و مسعود فروتن می باشد.پ

source