دیوار اعلام کرد با معرفی «کیف پول» در تمامی پنل‌های کسب‌وکاری، در تلاش است تا تجربه کاربران را بهبود ببخشد و مشکلات مربوط به پرداخت و بازگشت وجه را کاهش دهد. قابلیتی که نرخ موفقیت پرداخت‌ها را تا 75 درصد افزایش داده و تماس‌های مرتبط با مشکلات فنی پرداخت نیز تا 76 درصد کاهش یافته است.

دیوار از این ابزار جدید به عنوان تغییراتی مهم در سیستم پرداختش یاد کرده که پرداخت‌ها را ساده‌تر و مطمئن‌تر از گذشته می‌کند: «حالا با کیف پول دیوار، همه چیز بیشتر قابل کنترل است.»

کاربران این پلتفرم در تمامی پنل‌های کسب‌وکاری می‌توانند با شارژ کیف پول خود از خدمات دیوار استفاده کنند. با این تغییر، فرآیند خرید بسته‌ها متوقف شده و کاربران با استفاده از این کیف پول می‌توانند ثبت آگهی‌، اعمال نردبان‌ و پله و دیگر خدمات را به سادگی انجام دهند.

چطور کیف پول دیوار را شارژ کنیم؟

برای شارژ کیف پول و استفاده از آن کافی‌ است در اپلیکیشن دیوار به بخش «دیوار من» بروید و در تب «دیوار حرفه‌ای» پس از انتخاب کسب‌وکار خود به کیف‌ پول و پرداخت بروید. برای اضافه کردن وجه به کیف پول می‌توانید گزینه افزایش موجودی را انتخاب کنید.

دیوار

کیف پول دیوار چه امکاناتی دارد؟

این ابزار جدید مزایایی برای کاربران دارد:

گزارش فعالیت: می‌توانید به سادگی مشاهده کنید که اعتبارتان چگونه و کجا مصرف شده است. برای دیدن این گزارش می‌توانید در پنل کسب‌وکار خود به بخش گزارش کسب‌و کار بروید.

جزئیات تراکنش‌ها: تمامی تراکنش‌های خود را با جزئیات کامل در دسترس دارید.

تخصیص سهمیه: اگر دارای همکارانی هستید، می‌توانید به آنان سهمیه ریالی تخصیص دهید تا پرداخت‌های خود را انجام دهند.

پرداخت مستقیم: با استفاده از کیف پول با یک کلیک میتوانید به صورت مستقیم پرداخت خود را از طریق کیف پول انجام دهید.

افزایش 75 درصدی نرخ موفقیت پرداخت‌ها

یکی از دغدغه‌های کاربران در هر پلتفرمی، موفقیت پرداخت‌ها و فرآیند بازگشت وجه در صورت لزوم است. دیوار با بهبود سیستم پرداخت خود، اعلام کرده نرخ موفقیت پرداخت‌ها را تا ۷۵ درصد افزایش داده است. در صورت ناموفق بودن پرداخت یا نیاز به بازگشت وجه، فرآیند بازگشت وجه نیز ساده شده و کاربران بدون نیاز به تماس و پیگیری‌، مبلغ خود را در فرآیندی خودکار دریافت می‌کنند.

با بهبودهای انجام‌شده تماس‌های مرتبط با «مشکلات فنی پرداخت» تا ۷۶ درصد نسبت به دوره مشابه گذشته کاهش پیدا کرده و تماس‌های مربوط به «بازگشت وجه» هم ۵۵ درصد کمتر شده است.

قابلیت‌های جدید برای بازگشت وجه کاربران

اگر پس از پرداخت نیاز به بازگشت وجه داشته باشید، دیوار این فرآیند را ساده و شفاف کرده است. برای بهبود تجربه کاربران در بازگشت وجه امکانات جدیدی به دیوار اضافه شده که باعث کاهش تماس‌های مرتبط با بازگشت وجه شده است:

امکان پیگیری وضعیت بازگشت وجه: در اپلیکیشن و وب‌سایت، از طریق بخش «پرداخت‌های من»، امکان پیگیری بازگشت وجه اضافه شده که کاربران می‌توانند وضعیت بازگشت وجه و اطلاعات مرتبط با زمان و مقصد بازگشت وجه را نیز بینند. درصورتی که بازگشت وجه به کیف پول انجام شده باشد امکان مشاهده موجودی کیف پول نیز در این قسمت فراهم شده است.

اطلاع‌رسانی از طریق پیامک: کاربران از زمان بازگشت وجه، مقصد آن و لینک پیگیری مطلع می‌شوند.

ساده‌سازی دریافت شماره شبا: در صورت نیاز به شماره شبا، هم از طریق بخش «پیگیری بازگشت وجه» و هم از طریق لینک ارسال‌شده با پیامک، می‌توانید آن را بدون تماس با پشتیبانی وارد کنید.

رفع مغایرت‌های مالی و محاسبه خودکار آن

بنابر اعلام دیوار، مغایرت‌های مالی درگاه‌های پرداخت یکی دیگر از مشکلات مهمی بود که اقدام‌های مختلفی برای کاهش آن صورت گرفته است. در نتیجه آن مغایرت‌های درگاه پرداخت به صورت ماهانه ۹۴ درصد کاهش پیدا کرده. محاسبه مغایرت‌ها اتوماتیک شده و نیازی به صرف زمان زیاد برای محاسبه ماهانه نیست.

صدور خودکار فاکتورهای رسمی و شفافیت مالی

برای کاربرانی که نیاز به فاکتور رسمی دارند، فرآیند صدور فاکتور اتوماتیک شده است. پیش از این مهلت تکمیل اطلاعات کاربر برای صدور فاکتور رسمی ۲۴ ساعت بود که این باعث می شد برخی کاربران دچار مشکل شوند.

اکنون این امکان برای اغلب کاربران فراهم شده با یک بار تکمیل اطلاعات حقیقی یا حقوقی خود، بطور خودکار برایشان فاکتور رسمی صادر شود و دیگر نیازی به تکمیل اطلاعات برای هر پرداخت در کمتر از ۲۴ ساعت نباشد. کافی است یک بار اطلاعات خود را ثبت کنید تا پس از آن، تمامی فاکتورهای شما به صورت خودکار صادر شوند. 

 

source