بابلسر یکی از زیباترین شهرهای ساحلی مازندران است که امکانات تفریحی متعددی را برای مسافران تدارک دیده است. به همین دلیل بخش عمده‌ای از مسافران، این شهر توریستی را برای اقامت انتخاب می‌کنند. هتل میزبان بابلسر نامی آشنا میان هتل‌های مازندران است که بسیاری از مسافران در سفر خود به این استان، آن را برای اقامت انتخاب می‌کنند.

رزرو هتل میزبان بابلسر فرصتی به شما می‌دهد تا چند روزی در این شهر دوست‌داشتنی تفریح کنید و سر صبر از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی آن دیدن کنید. در ادامه سری به زیرمجموعه‌های گروه هتل‌های میزبان می‌زنیم و از امکانات آن‌ها برایتان می‌گوییم.

هتل 5 ستاره میزبان بابلسر

هتل میزبان بابلسر یکی از لوکس‌ترین هتل‌های شمال کشور است که در سال 1399 راه‌اندازی شده است. این هتل 5 ستاره دارای ساختمانی لوکس با 13 طبقه و 170 واحد اقامتی است و چشم‌اندازی باورنکردنی به شالیزارها و جنگل‌های اطراف دارد.

هتل میزبان بابلسر در فاصله کمی از دریا قرار گرفته است و دسترسی خوبی به نواحی مختلف شهر دارد. این هتل تا دریا تنها 4 کیلومتر فاصله دارد که در کمتر از 10 دقیقه می‌توان این مسیر را با ماشین طی کرد.

هتل میزبان بابلسر بخش‌های متعدد دارد و طبقات مختلف آن تنها به واحدهای اقامتی اختصاص ندارند. در این هتل بخش‌های تجاری، تفریحی و ورزشی نیز به چشم می‌خورد که در صورت نیاز می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

آدرس: مازندران، بابلسر، 3 کیلومتری کمربندی

اتاق های هتل 5 ستاره میزبان بابلسر

هتل میزبان بابلسر واحدهای متنوع و مجهزی را برای پذیرایی از مهمانان آماده کرده است. اتاق‌های این مجموعه اقامتی شامل اتاق‌های سینگل، دبل، دبل لوکس، دبل پانوراما، کانکت و توئین می‌شود. سوئیت‌های کوئین، جونیور، لوکس، فمیلی، واحد ویژه جانبازان و پرزیدنتال نیز از دیگر واحدهای موجود در هتل میزبان به شمار می‌رود.

واحدهای هتل میزبان بابلسر فضایی دلباز، ویویی رویایی و امکاناتی لوکس دارند. از تجهیزات موجود در واحدهای این مجموعه می‌توان به سیستم تهویه مطبوع هوا، سرویس بهداشتی و حمام، تخت‌خواب‌های راحت، ملزومات بهداشتی، تلویزیون و صندوق امانات اشاره کرد. بوفه صبحانه و اینترنت رایگان و روم سرویس نیز از دیگر خدماتی است که شما با رزرو اتاق‌های هتل میزبان بابلسر می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

هتل 5 ستاره میزبان بابلسر

امکانات هتل 5 ستاره میزبان بابلسر

هتل میزبان بابلسر امکانات خوبی را برای مهمانان خود تدارک دیده است. مدیریت این هتل همواره در تلاش است که با ارائه امکانات کافی و خدمات‌دهی مناسب رضایت مهمانان خود را جلب کند. از امکانات هتل 5 ستاره میزبان بابلسر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • پارکینگ رایگان
  • اینترنت رایگان
  • آسانسور
  • سرویس بهداشتی و فرنگی در لابی هتل
  • عابر بانک
  • تاکسی سرویس
  • آرایشگاه مردانه و زنانه
  • خدمات لاندری
  • روم سرویس
  • پذیرش 24 ساعته
  • سالن صبحانه خوری
  • رستوران و کافی‌شاپ
  • خدمات باربری
  • زمین بازی
  • فوتبال دستی
  • سالن چند منظوره تشریفات و همایش
  • مسیر پیاده‌روی
  • مسیر دوچرخه‌سواری
  • آلاچیق در محوطه
  • فضای سبز
  • مجموعه آبی
  • ویلچر و رمپ
  • خدمات سفرهای تجاری
  • خدمات ترانسفر
  • خدمات سلامت خودرو
  • تورهای طبیعت‌گردی و تفریحی

علاوه بر این امکانات هتل میزبان بابلسر برای روزهای خاص شما نیز پکیج‌های هیجان‌انگیزی آماده کرده است. پکیج تولد، سالگرد ازدواج، ماه عسل، سفرهای خانوادگی، پکیج تفریحی ورزشی و پکیج مهمانان ویژه برخی از خدمات به‌خصوص این هتل 5 ستاره است.

شما می‌توانید حداقل 24 ساعت پیش از ورود به هتل هر کدام از این پکیج‌ها را انتخاب کنید تا از طریق آن عزیزان خود را سورپرایز کنید. بسته به نوع پکیج‌ها در آن‌ها خدمات مختلفی همچون گل‌آرایی و بادکنک‌آرایی، کارت خوش‌آمدگویی، استفاده از کافه لانژ و امکانات تفریحی متعددی ارائه می‌شود.

از دیگر نکات مثبت هتل میزبان بابلسر این است که در این هتل همه چیز برای تفریح آماده است. جت اسکی، قایق موتوری، موتور چهارچرخ، شاتل و بنانا، اسکی روی آب، بولینگ و بیلیارد، ویندسرف و پدل برد و تنیس ساحلی برخی از امکانات تفریحی این مجموعه است. اگرچه برخی از این تفریحات در تعدادی از پکیج‌ها لحاظ شده، اما اگر پکیج‌های ویژه را خریداری نکرده‌اید، برای استفاده از آن‌ها باید بلیط تهیه کنید.

هتل 5 ستاره میزبان بابلسر

هتل 4 ستاره میزبان

هتل 4 ستاره میزبان نیز در نزدیکی هتل 5 ستاره این مجموعه اقامتی قرار دارد. این هتل فعالیت خود را در سال 1394 در ساختمانی با متراژ 4800 متر مربع آغاز کرده است.

هتل 4 ستاره میزبان ساختمانی 4 طبقه دارد که 56 واحد اقامتی در طبقات مختلف آن پراکنده شده‌اند. این هتل یکی از بهترین هتل‌های بابلسر برای اقامت در یکی از بهترین نقاط شهر است که امکانات نسبتا خوبی دارد.

آدرس: مازندران، بابلسر، کیلومتر 3 کمربندی

اتاق های هتل 4 ستاره میزبان

واحدهای اقامتی هتل 4 ستاره میزبان بابلسر در طبقات سوم و نیم طبقه سوم هتل قرار گرفته‌اند. واحدهای این مجموعه شامل اتاق‌های دبل، توئین کوئین، تریپل، کانکت، دبل پارتیشن‌دار و سوئیت‌های یک خوابه، دوبلکس چهار نفره و دوبلکس شش نفره می‌شود.

واحدهای هتل میزبان بابلسر فضایی دلنشین و راحت دارند و با امکانات مدرن و امروزی پر شده‌اند. از امکانات این واحدها می‌توان به تلویزیون مسطح، تخت‌خواب‌های استاندارد، سرویس بهداشتی و حمام، سیستم تهویه مطبوع و صبحانه و اینترنت رایگان اشاره کرد.

امکانات هتل 4 ستاره میزبان بابلسر

هتل 4 ستاره میزبان نیز امکانات قابل‌قبولی برای پذیرایی از مهمانان در نظر گرفته است. اینترنت و پارکینگ رایگان، تاکسی سرویس، آسانسور، تراس عمومی، صندوق امانات، سالن صبحانه خوری، رستوران سنتی و فست‌فود و کافی‌شاپ برخی از امکانات این مجموعه است. از دیگر امکانات هتل میزبان بابلسر نیز می‌توان به پذیرش 24 ساعته، سالن بیلیارد، سالن پذیرایی، سالن آمفی‌تئاتر و زمین بازی کودکان اشاره کرد.

هتل 4 ستاره میزبان

هتل ساحلی میزبان

اگر از آن دسته افرادی هستید که شمال را به دلیل دریای زیبایش دوست دارید و نمی‌خواهید لحظه‌ای دور از ساحل و دریا باشید، هتل ساحلی میزبان بهترین انتخاب برایتان است. این هتل در سال 1401 در سواحل خیال‌انگیز خزر در زمینی به مساحت 3000 متر مربع افتتاح شده است.

هتل ساحلی میزبان بابلسر متعلق به شرکت توسعه گردشگری دریایی بابلسر است و با هدف دسترسی آسان به دریا و تفریحات آبی طراحی شده است. این هتل از 23 ویلای چوبی تشکیل شده که هر یک فضایی دلچسب و طراحی مدرنی دارند.

با اقامت در اتاق‌های هتل ساحلی میزبان بابلسر شما نه‌تنها می‌توانید هر روز به تماشای طلوع و غروب خورشید بنشینید؛ بلکه به امکانات تفریحی بی‌شماری نیز دسترسی خواهید داشت.

اگر دوست دارید هرگاه اراده کردید به سواحل دریای مازندران بروید و روی ماسه‌های آن قدم بزنید یا خواستید در سکوت به تماشای امواج رقصان دریا بنشیند، کجا بهتر از هتل ساحلی میزبان بابلسر؟ این هتل فضایی آرام دارد و امکانی برایتان فراهم می‌کند تا لحظات خوبی را در مجاورت ساحل تجربه کنید.

هتل ساحلی میزبان

از امکانات هتل ساحلی میزبان می‌توان به رستوران و فودکورت دریایی، مسیر پیاده‌روی ساحلی، تفریحات دریایی، ورزش‌های آبی و کافی‌شاپ اشاره کرد. همچنین جالب است بدانید که ساخت رستوران روی اسکله و پلاژ بانوان و آقایان نیز در دستور کار هتل قرار دارد تا لذت بیشتری از اقامت خود ببرید.

آدرس: بابلسر، بلوار شیرعلیزاده، ورودی شیلات، پارکینگ نهم

هتل جنگلی میزبان

هتل جنگلی میزبان در سال 1403 در پارک جنگلی اندارگلی شیرگاه افتتاح شده است. این مجموعه شامل 20 ویلا و 20 کابانای چوبی می‌شود که در دل جنگل‌های انبوه سوادکوه پراکنده شده‌اند. ویلاهای هتل جنگلی میزبان نیز به شکل ویلاهای دبل دو نفره و ویلاهای دوبلکس چهار نفره طراحی شده‌اند.

هتل جنگلی میزبان فرصتی به شما می‌دهد تا اقامتی فراموش‌نشدنی در میان درختان تنومند و فضای جنگلی محوطه تجربه کنید. رزرو این هتل پیوندی میان انسان و طبیعت است و ماندن در آن شما را از دغدغه‌های زندگی شهری و روزمرگی‌های معمول دور می‌کند.

هتل جنگلی میزبان در محیطی دنج و باصفا واقع شده و اقامت در آن به رویای زندگی در کلبه‌های چوبی در میانه جنگل جان می‌بخشد. از امکانات این هتل می‌توان به مسیر پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، آلاچیق و نیمکت در محوطه، ماهی‌گیری، فروشگاه صنایع‌دستی و سوپرمارکت اشاره کرد.

یکی دیگر از امکانات رفاهی هتل جنگلی میزبان رستوران و کافی‌شاپ آن است که فضایی دلنشین دارد. این رستوران منوی متنوع و جذابی دارد که شامل پیش‌غذا، انواع نوشیدنی، انواع خورشت، کباب‌های لذیذ، سبزی‌پلو با ماهی قزل‌آلا، سفید و ازون‌برون، استیک، میگو و… می‌شود.

هتل جنگلی میزبان

آدرس: مازندران، سوادکوه شمالی، شیرگاه، پارک جنگلی روستای اندارگلی

قیمت هتل میزبان بابلسر

قیمت هتل میزبان بابلسر به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال اندازه و ظرفیت واحدها، موقعیت جغرافیایی آن، امکانات اتاق و تاریخ رزرو تاثیر زیادی روی قیمت هتل دارد. با این حال قیمت هتل میزبان بابلسر نسبتا بالا و متناسب با امکانات و مشخصات ویژه هر کدام از مجموعه‌های اقامتی گروه هتل‌های میزبان است.

رزرو هتل های گروه میزبان بابلسر

گروه هتل های میزبان بابلسر نامی شناخته‌شده میان مسافران است که فضایی خاص و آرام برای اقامت مهمانان خود فراهم کرده است. اقامت در هتل‌های میزبان بابلسر شما را برای چند روز هم شده از هیاهوی شهر دور می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا در هوای تازه شمال نفسی تازه کنید.

هتل میزبان بابلسر با بهره‌گیری از بهترین پرسنل همواره کوشیده تا منطبق بر استانداردهای جهانی از مهمانان پذیرایی کند. این هتل با فراهم کردن امکانات کافی، سرو غذاهای باکیفیت و متنوع و آماده کردن اتاق‌های مجهز با فضایی راحت سعی دارد تا رضایت مهمانان را جلب کند. نکته مثبت دیگر درباره هتل‌های میزبان در نظر گرفتن تفریحات متعدد برای مسافران است تا در طول اقامت خود، اوقات خوشی را سپری کنند.

برای رزرو هتل میزبان بابلسر تنها کافی است سری به سایت ایران هتل آنلاین بزنید. این سایت معتبر با سال‌ها فعالیت در زمینه رزرو هتل در کشور، مرجعی مطمئن برای رزرو هتل با کمترین قیمت است.

source