زمان پخش و تکرار بازپخش سریال تانک خورها

سریال تانک خورها هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه پخش می‌شود و بازپخش آن ساعات ۱ بامداد و ۱۰ صبح و ۱۴:۱۵ روز بعد خواهد بود.

سریال تانک‌ خورها این مجموعه تلویزیونی که به شکل‌گیری گردان زرهی ۷۷ خراسان می‌پردازد، رگه‌هایی از کمدی و طنز دارد. آرش مجیدی که به تازگی با سریال «سرزمین مادری» حضور موفقی در تلویزیون داشت، پس از گذشت مدت کوتاهی از پایان این سریال با سریال تانک‌ خورها به شبکه سه بازمی‌گردد.

زمان پخش و تکرار بازپخش سریال تانک خورها از شبکه سه سیما

سریال «تانک‌ خورها» روایتی از تاریخ شفاهی دفاع مقدس از زبان رزمندگان درباره پیشرفت و ابتکار زرهی در خطوط رزم دفاع مقدس است. نویسندگی «تانک‌خورها» بر عهده محمدصادق رمضانی مقدم بوده است.

این مجموعه تلویزیونی که پیشتر قرار بود همزمان با آغاز دفاع مقدس پخش شود به نظر می‌رسد به دلیل شلوغی کنداکتور و با توجه به رخدادهای چند ماه گذشته در کشور که باعث جابجایی کنداکتور مجموعه‌های نمایشی تلویزیون هم شد این سریال بعد از «غریبه» به آنتن برسد.

این سریال را پرویز شیخ طادی کارگردانی کرده و بازیگر نقش اول آن هم آرش مجیدی است. او چندی پیش فصل سوم سریال «سرزمین مادری» را روی آنتن داشت. مجیدی در این سریال ایفاگر نقش رهی بود و دوران میانسالی این کاراکتر را بازی می‌کرد. علی شادمان و سید شهاب حسینی در فصل اول و دوم به تریب نقش کودکی و جوانی این شخصیت را بازی می‌ کردند.

«تانک خورها» داستانی درام و مبتنی بر واقعیت را درباره شکل‌گیری گردان زرهی خراسان در ابتدای جنگ تحمیلی روایت می‌کند. شخصیت اصلی این سریال را آرش مجیدی ایفا می‌کند و سروش مجیدی نیز با نقشی کاملاً متفاوت به تلویزیون بازمی‌گردد.

همچنین شیرین اسماعیلی پس از سال‌ها دوری از تلویزیون در این سریال به ایفای نقش خواهد پرداخت.

source