به گزارش گیم‌اسپات، هالی جوئل آزمنت، بازیگر ۳۷ ساله آمریکایی، علاقه خود را برای ایفای نقش لینک در فیلم لایو اکشن The Legend of Zelda اعلام کرده است. این فیلم که محصول مشترک نینتندو و سونی خواهد بود، هنوز در مراحل اولیه تولید قرار دارد.

آزمنت در مصاحبه‌ای با رسانه آی‌جی‌ان گفت: «من از کودکی طرفدار این مجموعه بوده‌ام و مشتاقم تا برای نقش لینک تست بازیگری بدهم.» او با شوخی افزود: «شاید در ۳۷ سالگی کمی برای این نقش پیر شده باشم، اما هرگز نمی‌توان مطمئن بود!»

این بازیگر که با فیلم The Sixth Sense به شهرت رسید، اظهار داشت که دوست دارد داستان بازی‌های Ocarina of Time و Majora’s Mask  در فیلم گنجانده شود. او گفت این دو بازی برای او حکم سه‌گانه اصلی جنگ ستارگان را دارند.

وس بال، کارگردان مجموعه فیلم‌ Maze Runner وظیفه کارگردانی فیلم The Legend of Zelda را بر عهده دارد. آوی آراد، تهیه‌کننده فیلم‌های اسپایدرمن نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور خواهد داشت.

هنوز هیچ اعلام رسمی درباره بازیگران فیلم صورت نگرفته است. بااین‌حال، هانتر شیفر، بازیگر سریال Euphoria، پس از یک کمپین طرفداری تمایل خود را برای ایفای نقش زلدا نشان داده است.

وس بال پیش‌تر درباره دیدگاهش برای این فیلم گفته بود: «می‌خواهم یک فیلم جدی بسازم. فیلمی واقعی که بتواند مردم را به دنیای خیال ببرد.»

علاوه‌بر فیلم زلدا، نینتندو در حال تولید انیمیشن The Super Mario Bros. Movie 2نیز هست.

 نظر شما درباره حضور احتمالی هالی جوئل آزمنت در نقش لینک چیست؟ آیا فکر می‌کنید او انتخاب مناسبی برای این نقش است؟

source