پسر مشهدی قلب پدرش را دراورد و خورد با عکس (دلخراش) و جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

پسر مشهدی قلب پدرش را دراورد

مرد 39 ساله مشهدی که بیماری روانی داشت با چاقو اره ای پدر خود را به قتل رساند و سپس قلب او را بیرون آورده و به پشت بام رفته و آن را خورد او انگیزه این کارش را طلسم درون قلب پدرش عنوان کرده است و گفته احساس کردن درون قلب پدرم طلسم بوده است و به همین دلیل طلسم را از قلب او خارج کردم.

پسر ۳۹ ساله در در تحقیقات مقدماتی به قاضی عارفی رادگفت: وقتی پدرم را با چاقوهای اره‌ای به قتل رساندم، فکر کردم که «طلسم» درون قلب او افتاده است به همین دلیل قلب او را از سینه‌اش بیرون آوردم و آن را درپشت‌بام خوردم.

پسر مشهدی قلب پدرش را دراورد و خورد +عکس (دلخراش)

با این دستور قضایی، گروهی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی ردزنی‌های اطلاعاتی را برای دستگیری علی اصغر (پسر۳۹ساله مقتول) آغاز کردند و خیلی زود او را در هسته مرکزی شهر در حالی به دام انداختند که مقابل یکی از هتل‌های مشهد به اخلال در نظم عمومی متهم شده بود.

با توجه به اظهارات عجیب متهم در مراحل تحقیق، وی با دستور قضایی به پزشکی قانونی معرفی شد تا کارشناسان و متخصصان روانپزشکی درباره وضعیت روحی و روانی وی اعلام نظر کنند. در همین حال کمیسیون پزشکی پس از انجام مصاحبه‌ها و معاینات دقیق روانپزشکی، وی را فاقد قوه تمییز و اراده در زمان ارتکاب جرم تشخیص دادند و سلامت روانی وی را تایید نکردند.

source