به گزارش اینسایدر-گیمینگ، شرکت موتوراسپورت گیمز، توسعه‌دهنده بازی Le Mans Ultimate و ناشر دیگر بازی‌های ویدیویی رقابتی، دور دیگری از اخراج‌ها را شروع کرده است. بااینکه رسانه اینسایدر-گیمینگ، پنجشنبه گذشته از اخراج تعدادی از کارکنان موتوراسپرت گیمز در بخش‌های رسانه اجتماعی و بازاریابی استودیو خبر داد، اما هنوز درباره تعداد این اخراج‌ها اطلاعی نداشت.

حال گروه Traxion که قبلا تحت مالکیت موتوراسپرت گیمز بوده است گزارش داد که در آخرین دور اخراج‌ها ۱۰ کارمند برکنار شده‌اند. پس از شروع بحث‌ها درباره اخراج‌های موتوراسپرت گیمز، یکی از مدیران برند و بازاریابی این شرکت در رسانه‌های اجتماعی اعلام کرد به‌دلیل نیاز توسعه‌دهنده به کاهش نیروهای بیشتر، از مقام خود کنار گذاشته شده است.

در ادامه گزارش می‌خوانیم که شرکت موتوراسپرت گیمز به تلاش خود برای پیداکردن سرمایه‌گذار جهت کمک به تامین مالی پروژه‌هایش ادامه داده، اما هنوز به موفقیت قابل‌توجهی نرسیده است. همچنین یکی از منابع داخلی این شرکت فاش کرد که موتوراسپورت گیمز به منابع مالی بسیار بیشتری نسبت‌به چیزی که هم‌اکنون در اختیار دارد، نیاز خواهد داشت تا به هدف آینده خود یعنی عرضه بازی Le Mans Ultimate برای کنسول‌ها دست یابد.

source