مایکروسافت جستجوی تولید کننده جدید بینگ را گسترش می‌دهد

در ماه جولای، مایکروسافت اولین پیش‌نمایشی از تجربه جستجوی تولید کننده بینگ را ارائه کرد. این تجربه جدید از قدرت هوش مصنوعی تولید کننده و مدل‌ های بزرگ زبان (LLM) در صفحه نتایج جستجو استفاده می‌کند تا برای هر پرسش جستجو، پاسخی سفارشی و پویا ایجاد کند. این ویژگی پاسخ‌ های ایجاد شده به صورت پویا را به عنوان نتایج اصلی نشان می‌دهد و پیوند های آبی سنتی را به ستون سمت راست صفحه نتایج جستجو منتقل می‌کند.

 

پاسخ‌ های دقیق‌ تر با بینگ جدید

 

امروز، مایکروسافت گسترش جستجوی تولید کننده برای پوشش بیشتر پرسش‌ های اطلاعاتی، مانند مواردی که کاربران به دنبال توضیحات مفصل، راه‌ حل‌ های مشکلات پیچیده یا انجام تحقیقات عمیق هستند، را اعلام کرد. برای امتحان کردن تجربه جستجوی تولید کننده جدید بینگ در ایالات متحده، کافی است “جستجوی تولید کننده بینگ” را در نوار جستجوی بینگ تایپ کنید. می‌توانید یک پرسش نمایشی از چرخ‌ فلک انتخاب کنید یا برای جستجوهای دیگر روی دکمه “جستجوی عمیق” کلیک کنید.

لازم به ذکر است که این تجربه جستجوی جدید هنوز در مرحله بتا است، بنابراین ممکن است تأخیر کمی در نمایش نتایج مشاهده کنید. نتایج جستجوی تولیدکننده با جمله “نتایج تقویت شده با جستجوی تولید کننده بینگ” زیر جعبه جستجو نشان داده می‌شود.

تیم بینگ همچنان در حال گسترش تدریجی این تجربه جستجوی تولید کننده جدید است تا قبل از در دسترس قرار دادن گسترده آن، تجربه‌ای با کیفیت را تضمین کند. آنها همچنین در تلاش هستند تا این رویکرد جدید را با ارسال ترافیک به صاحبان وب سایت با استفاده از استناد ها و پیوند های مناسب متعادل کنند.

می‌توانید با استفاده از نماد های انگشت شست بالا و پایین در بالای صفحه نتایج جستجوی تولید کننده، بازخورد خود را در مورد این تجربه جدید به تیم بینگ ارائه دهید. همچنین می‌توانید از نماد بازخورد آشنا در پایین صفحه نتایج جستجو برای ارائه بازخورد بیشتر استفاده کنید.

source