شهید مجید دیوانی کست و اهل کجاست بیوگرافی شهید مجید دیوانی مستشار سپاه و همسر و فرزندان و عکس و نحوه شهادت او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی شهید مجید دیوانی

مجید دیوانی مستشار سپاه پاسداران فعال در سوریه بوده که در روز سه‌شنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ در حمله هوایی اسرائیل به دمشق دچار جراحت شدید شد و در نهایت روز پنجشنبه ۱۱ مهر به شهادت رسید.

 شهید مجید دیوانی مستشار سپاه پاسداران کیست و اهل کجاست

او متاهل بوده و دارای فرزند می‌باشد مراسم تشییع ایشان در معراج شهدای تهران برگزار خواهد شد

شهید مجید دیوانی کست و اهل کجاست

شهید مجید دیوانی اهل خرمشهر از مستشاران سپاه پاسداران در سوریه بوده که سال‌هاست در سپاه فعالیت می‌کند او در یک سال اخیر به عنوان مستشار فعال برومرزی به سوریه رفته که در حمله هوایی اسرائیل به سوریه مورد جراحات شدید قرار گرفت و در نهایت بعد از گذشت ۳ روز به شهادت رسید.

پیج اینستاگرام  شهید مجید دیوانی مستشار سپاه پاسداران

نحوه شهادت

شهید دیوانی مستشار سپاه برای دفاع از میهن با توجه به استراتژی سپاه پاسداران راهی سوریه شد جبهه‌ای که سپاه پاسداران با اسرائیل در حال نبرد است.

اسرائیل با جنگنده‌های خود مقر سپاه در منطقه المزه جنوب شرق دمشق را مورد هدف موشکی و راکتی قرار داد که متاسفانه شهید مجید دیوانی در این حمله به شهادت رسید.

بیوگرافی و عکس های اینستاگرام  شهید مجید دیوانی مستشار سپاه پاسداران

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) با صدور اطلاعیه‌ای شهادت مدافع حرم پاسدار شهید مجید دیوانی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است: شهادت مدافع فداکار و سلحشور حرم پاسدار سرافراز سپاه اسلام مجید دیوانی در جبهه‌های دفاع از شرف، عزت، کرامت و آزادگی را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه)، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی)،ملت شهید پرور ایران ،مردم شهید پروروقهرمان خوزستان وخرمشهر، خانواده‌ مکرم ومعزز دیوانی و رزمندگان محور مقاومت تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

source