جلیل شعبانی کیست و اهل کجاست بیوگرافی جلیل شعبانی تهیه کننده سینما و همسر و فرزندان با عکس  تصاویر و علت فوت جلیل شعبانی را در این از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی جلیل شعبانی

بیوگرافی جلیل شعبانی

جلیل شعبانی تهیه کننده سینما و تلویزیون متولد ۲۷ خرداد ۱۳۴۶ در تهران بوده که در ۱۲ مهر ۱۴۰۳ بر اثر عارضه مغزی درگذشت او در کارنامه خود تهیه کنندگی فیلم‌های سرهنگ ثریا ، منصور ، سوء تفاهم و روایات ناتمام را دارد و همچنین در فیلم‌های زیر سقف طوطی ،خیلی دور و خیلی نزدیک به عنوان دستیار اول کارگردان حضور داشت.

بیوگرافی جلیل شعبانی

جلیل شعبانی کیست و اهل کجاست

جلیل شعبانی تهیه کننده سینما و تلویزیون اهل تهران بود.

جلیل شعبانی در سال ۱۳۷۰ وارد حرفه سینما شد و اولین تجربه تهیه کنندگی خود را با فیلم زندگی و دیگر هیچ به کارگردانی عباس کیارستمی به دست آورد.

جلیل شعبانی تهیه کننده سینما و تلویزیون اهل تهران بود.

اما بیشتر شهرت او برای تهیه کنندگی فیلم‌های سرهنگ ثریا و منصور است دو فیلمی که درباره دفاع مقدس بوده و به درخواست سازمان هنری رسانه‌ای اوج ساخته شده بود.

جلیل شعبانی به عنوان مجری طرح و مدیر تولید نیز در سینما فعالیت داشت فیلم سینمایی دختر، مواجهه، امتحان ، تو آزادی ، کودک و سرباز از فیلم‌هایی بوده که مرحوم جلیله شعبانی به عنوان مجری طرح فعالیت داشته است او همچنین به عنوان مدیر تولید فیلم‌های طعم شیرین خیال و کیتا و خانه امن است و شمعی در باد را ساخته است.

بیوگرافی جلیل شعبانی تهیه کننده سینما و همسر و فرزندان +علت فوت

علت فوت و درگذشت

جلیل شعبانی تهیه‌کننده سینما که چندی پیش به دلیل عارضه مغزی تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، در روز پنجشنبه ۱۲ مهر درگذشت.

علت فوت و درگذشت جلیل شعبانی تهیه‌کننده سینما

همسر و فرزندان

جلیل شعبانی متاهل بوده و دارای فرزند بود.

جلیل شعبانی تهیه‌کننده سینما که با فیلم‌های منصور و سرهنگ ثریا در جشنواره بین المللی فیلم مقاومت حضور دارد، در خصوص کارکرد این جشنواره برای تحول در سینمای مقاومت و دفاع مقدس گفت: شاید هیچ‌گاه مدیران و مسئولین سینمای دفاع مقدس در زمینه‌ها و بخش‌های گوناگون‌، این امکان را پیدا نکرده باشند که با نشست‌ها و دورهمی‌های حرفه‌ای به بررسی مشکلات و قابلیت‌های سینمای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بپردازند. به نظرم جشنواره فیلم مقاومت فرصت و وقت بسیار خوب و مغتنمی است برای اینکه یکبار همه این مسئولین با دورهمی مسائل سینمای دفاع مقدس را بررسی کنند و اختلاف نظر‌هایی که در این باره دارند را رفع کنند.

بیوگرافی جلیل شعبانی تهیه کننده سینما و همسر و فرزندان +علت فوت

source