راد فرگوسن که به‌عنوان معاون ارشد بلیزارد و مدیرکل فرنچایز دیابلو در شرکت اکتیویژن بلیزارد مشغول به کار است، در پاسخ طرفداران اعلام کرد بازی Diablo 4 و بسته الحاقی Vessel of Hatred آن برای تجربه روی پلی استیشن 5 پرو ارتقا می‌یابند.

فرگوسن دراین‌باره توضیح داد: «اخیراً این سوال را زیاد دیده‌ام. خوشحالم که اعلام کنم بازی Diablo 4 و بسته الحاقی Vessel of Hatred آن ارتقای پلی استیشن 5 پرو دریافت خواهند کرد. برای تحقق این هدف به تیم سختکوش بلیزارد افتخار می‌کنم. جزئیات بیشتر از این نسخه را در تاریخ دیگری بیان خواهم کرد».

تاقبل‌از بیانیه فرگوسن، بسیاری از طرفداران تمایل داشتند بدانند آیا بازی‌های شرکت مایکروسافت برای کنسول پلی استیشن 5 پرو سونی ارتقا می‌یابند یا نه. حال بازی Diablo 4 به فهرست ۵۰ عنوانی پیوست که قرار است در زمان عرضه پلی استیشن 5 پرو ارتقا دریافت کنند.

درحالی‌که بیشتر بازی‌های این فهرست مربوط به عناوینی می‌شوند که توسط استودیوهای پلی استیشن ساخته شده‌اند یا شرکت سونی با ناشر آن‌ها قرارداد ترد-پارتی داشته است، می‌توان انتظار داشت بازی‌های دیگری ازجمله بازی‌های مایکروسافت هم تا عرضه پلی استیشن 5 پرو به این فهرست اضافه شوند. درحال‌حاضر بازی Assassin’s Creed: Shadows شرکت یوبیسافت در فهرست بازی‌هایی قرار دارد که در آینده برچسب «PS5 Pro Enhanced» دریافت می‌کنند.

منبع: VGC

source