طی روزهای گذشته، قیمت سوزوکی فرانکس برای مشتریان اعلام شد و رسانه‌های مختلف این خبر را پوشش دادند. اکنون شرکت راساموتور خاورمیانه، واردکننده محصولات سوزوکی، شرایط فروش سوزوکی فرانکس را برای متقاضیان خرید این خودرو اعلام کرده است. این خودرو با روش پرداخت دومرحله‌ای به فروش می‌رسد. بخشی از قیمت خودرو در مرحله اول و مابقی هنگام تحویل خودرو از مشتریان گرفته خواهد شد.

راساموتور خاورمیانه قیمت سوزوکی فرانکس را یک‌میلیارد و 750 میلیون تومان اعلام کرده است. در زمان ثبت‌نام، مشتریان باید 625 میلیون تومان را به حساب شرکت واریز کنند. مابقی هزینه خودرو که یک‌میلیارد و 125 میلیون تومان است، هنگام تحویل خودرو به مشتریان از آن‌ها گرفته خواهد شد.

شرایط فروش سوزوکی فرانکس، مهر 1403:

خودرو قیمت مبلغ پیش‌پرداخت الباقی سود انصراف سود مشارکت جریمه تأخیر
سوزوکی فرانکس 1.750.000.000 تومان 625.000.000 تومان 1.125.000.000 تومان 0% 0% 2.5% ماهانه

سوزوکی فرانکس نسخه‌ای کوچک‌تر، ارزان‌تر و البته ضعیف‌تر از سوزوکی گرند ویتارا است. بااین‌حال این دو خودرو شباهت‌های بسیاری دارند؛ برای مثال هر دو خودرو از پیشرانه هیبریدی خفیف بهره می‌برند.

موتور هیبریدی سوزوکی فرانکس از ترکیب پیشرانه درون‌سوز 1.5 لیتری تنفس طبیعی و موتور برقی کوچک 2 کیلوواتی تشکیل شده است. این 2 پیشرانه کنار یکدیگر 101 اسب‌بخار قدرت و 137 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کنند. گیربکس شش‌سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت را در سوزوکی فرانکس برعهده دارد.

شرایط فروش سوزوکی فرانکس

قدرت نیروی موتور الکتریکی را 2 باتری با ظرفیت 12 ولت تأمین می‌شود. همچنین مصرف سوخت ترکیبی این کراس‌اوور در سیکل ترکیبی 5.4 لیتر در 100 کیلومتر اعلام شده است که رقم مناسبی به نظر می‌رسد. سوزوکی فرانکس به سامانه بازیابی انرژی ترمز نیز مجهز شده است.

امکانات سوزوکی فرانکس عبارت‌اند از: فرمان برقی، 2 کیسه هوا، سیستم چندرسانه‌ای همراه نمایشگر، دوربین عقب و دوربین 360 درجه، سنسور پارک عقب، سیستم ورود و استارت بدون کلید، شارژر بی‌سیم و سیستم پایش فشار باد تایرها.

source