دیوار به عنوان حامی رویداد آنلاین جنیکس GenX، فرصتی برای توسعه‌دهندگان فراهم کرده تا با استفاده از APIهای دیوار، ایده‌های خود را به‌صورت افزونه در بستر «کنار دیوار» توسعه دهند و از این طریق، به میلیون‌ها کاربر دیوار دسترسی پیدا کنند.
در این رویداد ده‌روزه، شرکت‌کنندگان می‌توانند با بهره‌گیری از هوش مصنوعی مولد، روی ایده‌های خود کار کرده و در رقابت با تیم‌های دیگر، شانس برنده شدن جایزهٔ ۷۵۰۰ دلاری آن را داشته باشند. علاوه بر این، دیوار به یک تیم برگزیده، جایزهٔ ویژهٔ «کنار دیوار» به مبلغ ۵۰۰ دلار را اهدا می‌کند.
برای اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این رویداد می‌توانید به وب سایت https://genx.build  سر بزنید.

حمایت‌های ویژه دیوار از ایده‌های برتر

دیوار امکان اعطای گرنت ۵۰۰ میلیون تومانی به ایده‌ها و طرح‌های برتر در بستر «کنار دیوار» را فراهم کرده است. همچنین، آموزش ساخت افزونه و پاسخگویی به سوالات فنی و محصولی توسط تیم «کنار دیوار» در طول رویداد به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.
جنیکس که توسط شرکت تپسل برگزار می‌شود هیچ محدودیت برای سن یا مکان سکونت ندارد و هر کسی از هر جایی و هر سنی، به صورت فردی یا تیمی، می‌تواند در این رویداد شرکت کند.

«کنار دیوار»؛ یک موقعیت ویژه

«کنار دیوار» این امکان را برای استارتاپ‌ها و تیم‌های نوآور فراهم کرده که با استفاده از APIها و ابزارهای دیوار، افزونه‌هایی بسازند و آنها را در اختیار میلیون‌ها کاربر قرار دهند. ایده‌ها و طرح‌هایی که بتوانند مشکل کاربران را حل کنند، می‌توانند در این مسیر به‌صورت مستقل پیشرفت و توسعه پیدا کنند.
دیوار با داشتن ۶۷ میلیون کاربر فعال سالانه و ۹ میلیون کاربر روزانه از سراسر ایران، بستری مناسب  برای رشد و توسعهٔ افزونه‌ها است. تاکنون بیش از ۴۰ افزونه برای ارائه خدماتی مانند پرداخت امن، احراز هویت، ارسال کالا و… به دیوار اضافه شده‌ است.

حمایت دیوار از ایده‌های کاربردی

دیوار برای حمایت از ایده‌های خلاقانه و کاربردی بر بستر «کنار دیوار»، طرح حمایتی بلاعوض (گرنت) ارائه کرده است که شامل حمایت مالی تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان، تخصیص فضای کار، اهدای اعتبار تبلیغاتی در دیوار و منتورشیپ تخصصی است.
تیم‌ها و افرادی که فکر می‌کنند ایدهٔ خلاقانه‌ای دارند، می‌توانند بدون نیاز به هماهنگی خاصی، توسعهٔ برنامهٔ خود را از طریق پنل توسعه‌دهندگان «کنار دیوار» آغاز کنند. برای درخواست بررسی و دریافت حمایت، تیم‌ها می‌توانند طرح‌های خود را به ایمیل kenar.support@divar.ir  ارسال کنند.

source