به گزارش بازیگر 360 ،  این دو دوست قدیمی که سابقه همکاری موفق در سریال کمدی محبوب “بری” را دارند، این بار برای شبکه HBO سریال کمدی جدیدی را خواهند نوشت و تهیه خواهند کرد.

این سریال که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده، داستانی درباره “زنی در یک شهر کوچک که یک راز بزرگ را برملا می‌کند” را روایت خواهد کرد. این پروژه جدیدترین همکاری هیدر و بودرو است که دوستی آن‌ها از دوران نوجوانی در شهر تولسا آغاز شده است.

دافی بودرو علاوه بر سریال “بری”، در سریال‌های انیمیشنی موفقی همچون “دهان گنده” (برای نتفلیکس) و “هیت مانکی” (برای هولو) نیز به عنوان نویسنده فعالیت داشته است. او و بیل هیدر به همراه دیگر نویسندگان سریال “بری”، برای یکی از قسمت‌های فصل سوم این سریال نامزد جایزه امی بهترین فیلمنامه شدند.

بیل هیدر نیز به عنوان بازیگر، نویسنده و تهیه‌کننده در صنعت سرگرمی بسیار شناخته شده است. او با حضور در برنامه‌های کمدی محبوب همچون “شنبه شب زنده” و “ساوث پارک” و همچنین ایفای نقش در فیلم‌هایی مانند “ایت: بخش دوم” و “دوقلوهای اسکلتی” به شهرت رسید. هیدر برای بازی در سریال “بری” ۱۶ بار نامزد دریافت جایزه امی شد و دو بار موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد در یک سریال کمدی شد.

با توجه به سابقه همکاری موفق این دو هنرمند و استقبال مخاطبان از آثار قبلی آن‌ها، انتظار می‌رود این سریال کمدی جدید نیز با استقبال گسترده‌ای روبرو شود.

source