اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی سبز به رنگ زمرد با عکس و داستان و نقش های آنها را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم تلویزیونی سبز به رنگ زمرد تولید سال ۱۳۹۳ به کارگردانی سید روح الله حجازی می‌باشد موضوع این فیلم در مورد مادری بوده که در انتظار بازگشت فرزند مفقود الاثرش می‌باشد او در یکی از روستاهای شمال کشور ندگی می‌کند و چشم انتظار فرزندش است آقای سید روح الله حجازی کارگردان این فیلم سینمایی تجربه تولید فیلم‌هایی همچون نوبت لیلی و اتاق تاریک را در کارنامه دارد که در شبکه نمایش خانگی پخش شده است.

اسامی بازیگران فیلم سبز به رنگ زمرد +بیوگرافی و عکس و داستان

اسامی بازیگران فیلم سبز به رنگ زمرد

  • رابعه مدنی
  • رحمان باقریان
  • علیرضا جعفری
  • مروارید کاشیان
  • حسین پرستار

خلاصه داستان

خلاصه داستان فیلم سینمایی سبز به رنگ زمرد در مورد مادر یک شهید بوده که در روستایی به نام فیلبند در ارتفاعات شهرستان بابل در شمال کشور زندگی می‌کند او فرزندش را به جبهه فرستاده و خبری از بازگشت او نشده و جنگ تمام شده است.

به او گفتند که فرزندت مفقود الاثر شده است اما او اعتقاد است که فرزندش زنده بوده و به خانه برمی‌گردد و از صبح تا شب و شب تا صبح چشم انتظار بازگشت فرزندش است او حتی مغازه فرزندش را در روستا باز نگه داشته و امید دارد که پسرش از جبهه برگردد و مغازه را اداره کند.

این مادر به امید بازگشت فرزندش مراسم روزه برگزار می‌کند اما یک روز به دلیل بارش شدید برف شرایط برای برگزاری مراسم روضه و ادای نذریش وجود ندارد و در نهایت….

بیوگرافی رابعه مدنی بازیگران فیلم سبز به رنگ زمرد بازیگران فیلم سبز به رنگ زمرد +بیوگرافی و عکس و داستان

بیوگرافی رابعه مدنی بازیگران فیلم سبز به رنگ زمرد

رابعه مدنی متولد ۱ دی ۱۳۲۰ در همدان، بازیگر است.

فارغ التحصیل رشته مربیگری کودک و بازنشسته آموزش و پرورش بعنوان مربی پیش دبستانی می باشد حالا بازیگر است و پسرش نیز کارگردانی می کند

بیشترین جستجوها در بیوگرافی رابعه مدنی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

خانم مدنی قبل از انقلاب وارد آموزش پرورش و معلمی مقطع پیش دبستانی شد، او سپس با هنرمند معروف همدانی سید میرزا رضویان ازدواج کرد که ثمره آن دو پسر و یک دختر بود.

بیوگرافی رحمان باقریان بازیگران فیلم سبز به رنگ زمرد بازیگران فیلم سبز به رنگ زمرد +بیوگرافی و عکس و داستان

بیوگرافی رحمان باقریان بازیگران فیلم سبز به رنگ زمرد

وی کارمند سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است. بعد از انقلاب فعالیت خود را از تلویزیون شروع کرد ، مدت ها در رادیو بود که بازنشسته شده و حالا در عرصه بازیگری در تلویزیون و سینما حضور فعالی دارد. اصالت اصالتا اهل روستا آغچه رود شهرستان هشترود آذربایجان شرقی است او فعالیت خود را با رادیو در قامت مجری و گوینده شروع کرد و بعدا استخدام هم شد.

بیوگرافی علیرضا جعفری بازیگران فیلم سبز به رنگ زمرد +بیوگرافی و عکس و داستان

بیوگرافی علیرضا جعفری

علیرضا جعفری متولد سال 73 است و ازدواج نکرده است او رابطه بسیار نزدیکی با خانواده عمویش امیر جعفری دارد.

او بازیگری را از کودکی آغاز کرده است و اولین نقش خود را در فیلم مهمان مامان بازی کرده است.

او در سریال جنگل آسفالت نقش فرزند ریما رامین فر و امیر جعفری زن عمو و عمویش را بازی می کرد.

source