مایکروسافت در نهایت اطلاعاتی در مورد آنچه در کانال Canary در برنامه Windows Insider اتفاق می‌افتد منتشر کرده است. چهار هفته از آخرین ساخت پیش‌ نمایش از کانال “اولیه” می‌گذرد و اکنون امید وجود دارد که هفته آینده سرانجام برای Windows Insiders یک ساخت جدید برای آزمایش و بازی با آن بیاورد.

 

اخبار جدید از برنامه ویندوز اینسایدر

 

برندان لبلانک، مدیر برنامه ارشد در تیم برنامه Windows Insider، به یکی از کاربرانی که در مورد عدم وجود ساخت در کانال Canary شکایت داشت پاسخ داد. طبق گفته برندان، تیم روی ساخت جدیدی کار می‌کند، اما به “یک هفته دیگر” نیاز دارد. در حالی که برندان دلیل دقیق چنین تأخیر طولانی را مشخص نکرد، احتمالاً به دلیل باگ‌ ها است: ما روی آن کار می‌کنیم! ما فکر می‌کردیم باگ‌ هایی را که باید برطرف کنیم برطرف کرده‌ایم اما به یک مورد دیگر نیاز داریم – احساس امیدواری می‌کنیم که هفته آینده یک ساخت Canary منتشر کنیم.

البته، هیچ تضمینی وجود ندارد که Windows Insiders هفته آینده یک ساخت Canary جدید دریافت کنند و ممکن است همچنان به هفته‌ های بدون ساخت دیگری لغزیده شود. با این حال، امید از بین نرفته است – حداقل اکنون ما یک کلمه از تیم Windows Insider در مورد آنچه در حال انجام است داریم. آخرین ساخت پیش‌ نمایش ویندوز 11 در کانال Canary در 30 آگوست 2024 منتشر شد، که به این معنی است هفته آینده یک ماه از عدم وجود بروزرسانی‌ های جدید می‌گذرد.

ساخت 27695 یک موقعیت جدید برای ویجت‌ ها در سیستم‌ هایی با نوار وظیفه چپ تراز، بهبود های Windows Local Administrator Password Solution (LAPS)، بهبود های اطلاعرسانی، رفع مشکلات File Explorer و موارد دیگر را اضافه کرد. بعداً، مایکروسافت یادداشت‌ های انتشار را بروزرسانی کرد تا یک رابط کاربری بازطراحی شده برای مشاهده رمزهای عبور Wi-Fi را ذکر کند.

source