بیوگرافی یحیی سنوار رهبر حماس و آیا کشته شده است؟ جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی یحیی سنوار

یحیی سنوار یکی از اعضای عالی رتبه حماس بوده که در تشکلات این سازمان تصمیم گیری‌های کلیدی داشته است حالا به عنوان یک عضو مهم در حماس شناخته می‌شود.

بیوگرافی یحیی سنوار رهبر حماس و آیا کشته شده است؟

یحیی سنوار سال‌های زیادی است که در حماس فعالیت دارد و به مبارزه با رژیم صهیونیستی می‌پردازد نقشه‌های او برای ضربه زدن به بدنه اسرائیل تا به حال پاسخ داده و به همین دلیل اسرائیل برای کشتن او از هیچ کاری دریغ نمی‌کند.

همچنین ببینید

بیوگرافی سید هاشم صفی‌ الدین حزب الله پدر شوهر زینب سلیمانی

ایشان به همراه اعضای خانواده و اقوام در حماس به صورت تمام وقت فعالیت داشته تا بتواند با اسرائیل مبارزه کند نوار و نوار غزه را از حضور اسرائیلی‌ها پاکسازی کند در سال‌های گذشته اسرائیل اقدامات زیادی برای ترور او انجام داده است و بارها خبرهای کذبی درباره کشته شدن او منتشر کرده است.

همچنین ببینید

بیوگرافی فتح شریف ابوالامین فرمانده حماس و همسر و فرزندان

بیوگرافی ماهر اسد برادر بشار اسد کیست +از ترور تا عکس و سوابق

یحیی سنوار کیست

یحیی سنوار که از سال ۲۰۱۷ رهبری حماس در نوار غزه را برعهده داشته، بیش از ۲۰ سال را در زندان گذراند و آخرین بار در میان حدود هزار فلسطینی که با «گیلعاد شالیط» سرباز ربوده شده اسرائیلی مبادله شده بودند، آزاد شد و حالا به عنوان جایگزین اسماعیل هنیه توسط حماس انتخاب شده است؛ از او به عنوان «مغز متفکر حمله ۷ اکتبر» یاد می‌شود که حالا در ۶۲ سالگی به عنوان رهبر جنبش حماس انتخاب شده است.

بیوگرافی یحیی سنوار رهبر حماس و آیا کشته شده است؟

آیا یحیی سنوار کشته شده است؟

یحیی سنوار زنده است و بارها توسط اسرائیل به کشتن تهدید شده است وزیر جنگ اسرائیل “یوآف گالانت” در بحبوحه اوج گیریعملیات نظامی اسرائیل تاکید داشت که یحیی سنوار را باید یک مرده متحرک تصور کرد و اسرائیل در کُشتن وی کاملا مصمم است.

source