به گزارش بازیگر 360 ، این بار، فرانک دارابونت برای کارگردانی دو قسمت از فصل پایانی سریال محبوب نتفلیکس، “چیزهای عجیب” (Stranger Things) انتخاب شده است.

در مصاحبه اخیر خود، دارابونت دلیل بازگشتش به کارگردانی را علاقه‌مندی خود و همسرش به این سریال اعلام کرد. او معتقد است که “چیزهای عجیب” برخلاف بسیاری از آثار امروزی، سرشار از احساس و قلب است و به همین دلیل تصمیم گرفته تا در ساخت این سریال نقش داشته باشد.

فرانک دارابونت، کارگردان نام‌آشنای هالیوود و خالق آثاری ماندگار همچون "رستگاری در شاوشنک"، پس از سال‌ها اعلام بازنشستگی، به دنیای فیلمسازی بازگشته است.

فصل پنجم و پایانی “چیزهای عجیب” با حضور بازیگران شناخته‌شده‌ای همچون میلی بابی براون، دیوید هاربر و وینونا رایدر در حال تولید است. علاوه بر دارابونت، کارگردانانی چون دن تراختنبرگ (کارگردان فیلم “ده کلورفیلد لن”)، شان لوی (کارگردان فیلم “ددپول”) و البته برادران دافر (خالقان سریال) نیز وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف این فصل را بر عهده دارند.

انتظار می‌رود فصل پایانی “چیزهای عجیب” در سال ۲۰۲۵ از شبکه نتفلیکس پخش شود. این فصل شامل ۸ قسمت خواهد بود و قرار است به یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای تلویزیونی سال تبدیل شود.

source