به گزارش VGC، هیدئو کوجیما در گفت‌وگویی با مجله ژاپنی فامیتسو اعلام کرد که قصد دارد با همکاری کمپانی A24، فیلمی متفاوت بسازد. او گفت: «شرکت‌های فیلم‌سازی دیگری که با من تماس گرفته بودند، عمدتا پیشنهاد ساخت فیلمی با بودجه کلان و انفجارهای فراوان را داده بودند، اما من چنین چیزی نمی‌خواستم. می‌خواهم با A24 یک فیلم کمی متفاوت بسازم.»

این کارگردان ژاپنی همچنین با شوخی اشاره کرد که تاریخ تولدش ۲۴ اوت (۳ شهریور) است و به همین دلیل همکاری با A24 منطقی به‌نظر می‌رسد. او ابراز امیدواری کرد که موفقیت فیلم اخیر الکس گارلند به نام Civil War که توسط A24 توزیع شده است، روی مقیاس تولید فیلم Death Stranding تأثیر نگذارد.

کوجیما در دسامبر سال ۲۰۲۳، پس از اعلام ساخت بازی Death Stranding 2 تأیید کرد که فیلمی براساس این مجموعه در دست ساخت است. او در آن زمان گفت: «ما در حال خلق دنیایی از Death Stranding هستیم که پیش از این دیده نشده و تنها از طریق رسانه فیلم قابل دستیابی است.»

به‌نظر می‌رسد طرفداران Death Stranding باید منتظر اثری متفاوت و نوآورانه باشند که نه تنها برای دوستداران بازی، بلکه برای همه علاقه‌مندان به سینما جذاب خواهد بود.

نظر شما درباره ساخت فیلم Death Stranding چیست؟ آیا فکر می‌کنید کوجیما و A24 می‌توانند اثری خاص و متفاوت خلق کنند؟

source