در حال حاضر فیلم بین و دث‌استروک دارای کارگردانی نیست و پروژه هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد. شخصیت بین پیش از این در فیلم The Dark Knight Rises به کارگردانی کریستوفر نولان حضور داشت که تام هاردی نقش این شخصیت را بازی کرده بود. شخصیت بین توسط چاک دیکسون و گراهام نولان خلق و در اوایل دهه ۱۹۹۰ میلادی معرفی شد. این شخصیت در یک زندان در یک جزیره خیالی در کارائیب به‌دنیا آمد و بزرگ شده است و توانایی زیادی در مبارزات تن به تن داشت.

او سپس مورد آزمایش وحشتناک استروئیدی قرار گرفت که باعث شد او بسیار قدرتمندتر شود، اما در مقابل به سرم‌ها اعتیاد پیدا کرد. شخصیت دث‌استروک نیز در دهه ۸۰۰ میلادی معرفی شد که از جمله شخصیت‌های شرور اصلی مجموعه Teen Titans محسوب می‌شود، اما او سپس به یکی از دشمنان اصلی بتمن و لیگ عدالت تبدیل شد. این شخصیت توسط مارول ولفمن و جرج پرز خلق شد که اسای مورالس نقش وید ویلسون را در سریال Titans و مانو بنت در سریال Arrow بازی کرده بودند.

همچنین جو منگنیلو نقش دث‌استروک را در دنیای DCEU بر عهده داشت که او در صحنه پس از پایان فیلم Justice League به ملاقات لکس لوتر رفت. او قرار بود دشمن اصلی بتمن در فیلم The Batman به کارگردانی و با بازی بن افلک باشد که این پروژه سپس لغو شد. همچنین زمانی قرار بود فیلم Deathstroke به کارگردانی گرث ایوانز، کارگردان فیلم The Raid ساخته شود. در حال حاضر مشخص نیست که فیلم بین و دث‌استروک بخشی از دنیای دی سی خواهند بود یا اینکه اثری مستقل است و اکنون اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

فیلم Joker: Folie à Deux برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۳ مهر ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

source