طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازسازی تلویزیونی رمان شرق بهشت در دست ساخت است. به نقل از MSN، نتفلیکس به ساخت سریال East of Eden چراغ سبز نشان داده است که یک سریال تلویزیونی محدود خواهد بود. این سریال اقتباسی از رمانی به همین نام اثر جان استاینبک است که در سال ۱۹۵۲ منتشر شده بود. همچنین در سال ۱۹۵۵ فیلم East of Eden به کارگردانی الیا کازان و با بازی جیمز دین تولید و اکران شده بود. زویی کازان، نوه دختری الیا کازان به‌عنوان شورانر به‌همراه جب استورات، نویسنده فیلم Die Hard و سازنده سریال Vikings: Valhalla وظیفه ساخت سریال East of Eden را بر عهده دارد.

فلورنس پیو، بازیگر نامزد دریافت یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم Little Women به‌عنوان بازیگر و تهیه‌کننده در سریال شرق بهشت حضور خواهد داشت که از سال ۲۰۲۲ در این پروژه حضور دارد. فلورنس پیو پیش از این سابقه بازی در سریال‌هایی چون سریال The Little Drummer Girl و سریال Hawkeye را در کارنامه خود داشته است. کریستوفر ابوت، مایک فایست (در نقشی مشابه جیمز دین) و هوون لی دیگر بازیگران سریال East of Eden هستند که حضور آن‌ها تایید و اعلام شده است.

رمان شرق بهشت داستان زندگی پیچیده دو خانواده ترسک و همیلتون و داستان‌های در هم گره خورده آن‌ها را به تصویر می‌کشد. استاینبک این رمان را در اصل خطاب به دو پسر کوچکش تام و جان نوشت که در آن زمان به ترتیب ۶ و ۴ سال سن داشتند. او می‌خواست جزئیات دره سالیناس را برای آن‌ها توصیف کند. بااین‌حال اطلاعاتی از سریال East of Eden در دسترس نیست و اکنون نمی‌دانیم روند سریال آن چگونه خواهد بود.

source