طرفداری | در چارچوب هفته چهارم بوندسلیگا، وردربرمن در وزر اشتادیون میزبان بایرن مونیخ بود و با نتیجه پر گل 5-0 مقابل مهمانانشان در هم کوبیده شدند.

بایرن مونیخ از همان ابتدا کنترل بازی را بر دست گرفت و با پرس شدید خود، اصلاً نمی‌گذاشتند شاگردان اوله ورنر برنامه‌های خود را اجرا کنند و خیلی سریع توپ را از دست می‌دادند. مالکیت توپ 75 درصدی باواریایی‌ها و آمار صفر شوت وردبرمن به سمت دروازه در نیمه اول نیز گواه این موضوع است. در نهایت خط دفاع میزبانان نیز دوام نیاورد و دروازه‌شان باز شد. روند بازی به همین شکل ادامه پیدا کرد تا اینکه نیمه اول با برتری 2-0 بایرن مونیخ به پایان رسید.

وردربرمن نیمه دوم را متفاوت شروع کرد و سعی داشتند با شجاعت بیش‌تر و بازی مستقیم، پرس بایرن مونیخ را پشت سر بگذارند و تا حدی نیز موفق بودند. بااین‌حال طولی نکشید و 12 دقیقه پس از شروع نیمه دوم، هری کین با زدن گل سوم دوباره ورق بازی را برگرداند. حملات شاگردان ونسان کمپانی پس از این گل نیز متوقف نشدند و توانستند دو گل دیگر نیز به ثمر برسانند تا بازی در نهایت با برتری 5-0 باواریایی‌ها به پایان برسد.

مایکل اولیسه نیز شب بسیار درخشانی را پشت سر گذاشت و با دو گل و دو پاس گل، روی چهارتا از پنج گل بایرن مونیخ تأثیرگذاری مستقیم داشت. همچنین بایرن مونیخ نیز با این برد جایگاه خود در صدر جدول بوندسلیگا را تثبیت کرد. حالا باواریایی‌ها باید خود را برای جدال حساس با بایرلورکوزن مدافع عنوان قهرمانی در هفته آینده بوندسلیگا در آلیانتس آرنا آماده کنند.

گزارش بازی

خارج شدن مانوئل نویر از ترکیب بایرن مونیخ! درحالی‌که نام مانوئل نویر در ترکیب منتشر شده از سوی بایرن مونیخ برای این بازی به چشم می‌خورد؛ اما گویا به دلیل احتیاط و جلوگیری از تشدید آسیب‌دیدگی او، اسون اولرایش جایگزین این دروازه‌بان 38 ساله شد.

دقیقه 8 / تیر دروازه ناجی میشائیل زترر؛ کنراد لایمر با انجام یک حرکت فردی، موقعیت خوبی برای خودش ایجاد کرد و سپس به سمت دروازه وردربرمن ضربه زد؛ اما توپ بالای سمت چپ تیر دروازه برخورد کرد.

وردربرمن 0-1 بایرن مونیخ؛ مایکل اولیسه در دقیقه 23: با اشتباه بازیکنان وردربرمن زیر پرس شدید بازیکنان بایرن مونیخ و توپ‌گیری آلفونسو دیویس، جمال موسیالا از روی پاس هری کین توانست گل اول باواریایی‌ها را به ثمر برساند.

وردربرمن 0-2 بایرن مونیخ؛ جمال موسیالا در دقیقه 33: مایکل اولیسه با سماجت و حرکات فردی عالی خود، خط دفاع وردربرمن را به هم ریخت و سپس به جمال موسیالا پاس داد تا او به‌راحتی برای دومین بار دروازه میشائیل زترر را باز کند.

دقیقه 54 / نجات دروازه بایرن مونیخ توسط دایو اوپامکانو؛ درحالی‌که رومانو اشمید منتظر از سر رسیدن پاس میشل وایزر است تا دروازه بایرن مونیخ را باز کند، دایو اوپامکانو با تکل عالی خود مانع از آن شد.

وردربرمن 0-3 بایرن مونیخ؛ هری کین در دقیقه 57: در یک همکاری عالی میان هری کین و مایکل اولیسه، موقعیت گل خوبی برای بایرن مونیخ ایجاد شد و کین از روی پاس اولیسه توانست گل سوم را هم به ثمر برساند.

وردربرمن 0-4 بایرن مونیخ؛ مایکل اولیسه در دقیقه 61: مایکل اولیسه پس از یک و دو کردن با سرژ گنابری در محوطه جریمۀ وردربرمن، موفق شد گل چهارم بایرن مونیخ را به ثمر برساند.

وردبرمن 0-5 بایرن مونیخ؛ سرژ گنابری در دقیقه 65: سرژ گنابری پس از دریافت پاس هری کین، با حرکات فردی خود توانست مدافع روبه‌رویش را فریب دهد و سپس با یک ضربه حساب شده، دروازه میشائیل زترر را باز کرد.

دقیقه 72 / واکنش عالی میشائیل زترر؛ پس از ارسال یوسوا کیمیش به درون محوطه جریمه، هری کین موفق شد ضربه سر خطرناکی به سوی دروازه وردربرمن بزند؛ اما میشائیل زترر با یک واکنش عالی ضربه او را مهار کرد.

دقیقه 74 / باز هم میشائیل زترر! با پاس عالی جمال موسیالا به پشت مدافعان وردربرمن، لروی سانه صاحب توپ شد و او سپس سعی کرد توپ را به هری کین پاس دهد، پس از ضربه به توپ توسط او در‌حالی‌که مدافع تیم میزبان به او فشار می‌آورد، میشائیل زترر باز هم با یک واکنش عالی مانع از باز شدن دروازه‌اش شد.

دقیقه 88 / ضربه خطرناک جمال موسیالا و سیو عالی میشائیل زترر؛ پس از یک ضد حمله رعدآسا، موقعیت خوبی برای بایرن مونیخ ایجاد شد و سپس جمال موسیالا ضربه محکمی به سمت راست دروازه وردربرمن زد؛ اما میشائیل زترر موفق به مهار آن شد و توپ به بیرون رفت.

اطلاعات بازی وردربرمن – بایرن مونیخ

  • بستر برگزاری: هفته چهارم بوندسلیگا؛ فصل 25-2024
  • تاریخ برگزاری: شنبه، 31 شهریور 1403 (21 سپتامبر 2024)
  • ساعت برگزاری: 17:00 به وقت تهران
  • مکان برگزاری: وزر اشتادیون؛ برمن
  • داور: باستین دنکرت
  • گلزنان بایرن مونیخ: مایکل اولیسه ’61 ،’23؛ جمال موسیالا ’33؛ هری کین ’57؛ سرژ گنابری ’65

ترکیب ابتدایی وردربرمن و بایرن مونیخ

وردربرمن (3-4-3): زترر | پیپر، اشتارک، یونگ | وایزر، استیج، لینن، آگو | اشمید، دوکش، گرول

بایرن مونیخ (1-3-2-4): اولرایش | لایمر، اوپامکانو، کیم، دیویس | کیمیش، پاولوویچ | اولیسه، موسیالا، کومان | کین 

نمرات بازیکنان، آمار بازی و جدول بوندسلیگا

 

نمرات بازیکنان وردربرمن و بایرن مونیخ از دید فوت‌موب
مایکل اولیسه با کسب نمره 9.7 بهترین بازیکن زمین از دید فوت‌موب
نمرات بازیکنان تعویضی بازی وردربرمن و بایرن مونیخ در بوندسلیگا
نمرات بازیکنان تعویضی از دید فوت‌موب
آمار بازی وردربرمن و بایرن مونیخ از دید فوت‌موب
صفر موقعیت جدی، صفر شوت به سمت چارچوب و آمار xG صفر؛ عملکرد عالی خط دفاعی بایرن مونیخ
جدول بوندسلیگا در هفته چهارم
صدرنشینی ادامه‌دار بایرن مونیخ در بوندسلیگا

خلاصه بازی

 

 

source