در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت Warner Bros. Japan تریلر جدیدی از انیمه Batman Ninja vs. Yakuza League (بتمن نینجا دربرابر دارودسته یاکوزا) را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این تریلر شوالیه تاریکی و همراهانش را در ژاپن فئودال نشان می‌دهد که درگیر نبردی نفس‌گیر با اعضای لیگ یاکوزا می‌شوند. همان‌طور که رسانه دارک‌هورایزنز گزارش داد، شرکت برادران وارنر هنوز سخنی از زمان پخش انیمه Batman Ninja 2 به میان نیاورده است.

دانلود ویدیو از آپارات

جومپی میزوساکی و شینجی تاکاگی سکان هدایت Batman Ninja vs. Yakuza League را در دست دارند و کازوکی ناکاشیما فیلم‌نامه این انیمه را به رشته تحریر درآورده است. تاکاشی اوکازاکی وظیفه طراحی شخصیت‌ها و یوگو کانو وظیفه تولید موسیقی انیمه را برعهده داشتند؛ درحالی‌که کوئیچی یامادرا دوباره برای صداپیشگی شوالیه تاریکی بازگشته است. در این دنباله بتمن و رابین به مقابله با نسخه ثانویه برخی از متحدان خود نظیر آکوامن، فلش و زن شگفت‌انگیز در ژاپن فئودال می‌پردازند.

انیمه Batman Ninja به کارگردانی جومپی میزوساکی در ماه آوریل ۲۰۱۸ به‌شکل دیجیتالی در آمریکا منتشر شد. در خلاصه داستان این انیمه می‌خوانیم: «بتمن به‌همراه متحدان و مخالفانش از شهر مدرن گاتهام به ژاپن فئودال فرستاده می‌شوند.» کوئیچی یامادرا، واتارو تاکاگی، آی کاکوما، ریه کوگیمیا، هوچو اوتسوکا، تاکه‌هیتو کویاسو، دایسوکه اونو، یوکی کاجی، آکیرا ایشیدا، کنگو کاوانیشی، جونیچی سووابه و آتسوکو تاناکا ازجمله صداپیشه‌هایی بودند که در این انیمه نقش‌آفرینی کردند.

source