اسامی بازیگران سریال بازنده با بیوگرافی و عکس و داستان سریال بازنده را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

“سریال بازنده” یکی از سریالهای جدید شبکه نمایش خانگی به کارگردانی امین حسین پور میباشد که در سال 1403 تولید شده است و دارای موضوع جنایی و راز آلود است در ابتدای این مجموعه نوشته شده که برای افراد زیر 15 سال توصیه نمیشود که نشان میدهد داستان سریال جنایی و ترسناک خواهد بود.

اسامی بازیگران سریال بازنده با نقش ها

  • علیرضا کمالی بازیگر نقش کارآگاه کیانی سرپرست تحقیقات
  • صابر ابر کاوه بازیگر نقش بدرلو همسر ارغوان
  • سارا بهرامی بازیگر نقش ارغوان امینی همسر کاوه
  • صدف اسپهبدی بازیگر نقش آوا حجازی همسایه ارغوان و کاوه
  • محمد علی‌محمدی بازیگر نقش پارسا دستیار کارآگاه کیانی
  • رویا جاویدنیا ونوس بازیگر نقش افتخاری مادر ارغوان – همسر دوم منصور رفیع
  • پیمان قاسم‌خانی بازیگر نقش منصور رفیع ناپدری ارغوان – همسر دوم ونوس افتخاری

خلاصه داستان

سریال بازنده در مورد شخصیتی به نام کاراگاه کیانی بوده که افسر پلیس است و یک پرونده جنایی و پر از راز را در دست میگیرد و باید به سراغ مجرم و متهم ردیف اول این پرونده برود تا حدودی این سریال موضوعش شبیه سریال پوست شیر است که کاراگاه کیانی باید رمز و رازهای پرونده را کشف کند.

بیوگرافی علیرضا کمالی بازیگر نقش کارآگاه کیانی  سریال بازنده

بیوگرافی علیرضا کمالی بازیگر نقش کارآگاه کیانی

آقای علیرضا کمالی بازیگر عرصه فیلم و سریال ایرانی در بیست و هفتمین روز از اردیبهشت ماه سال 1359 در شهر تهران دیده به جهان گشوده است . او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

ایشان در خانواده ای فرهنگی-ورزشی به دنیا آمد. او تنها فرزند خانواده اش است. مادرشان فرهنگی هستند و پدرشان (علی اصغر کمالی نژاد) قهرمان ملی پرورش اندام ایران بودند و قهرمان جهان در این رشته. شایان توجه است است که علیرضا کمالی نژاد پدرشان را از دست داده اند .

بیوگرافی صابر ابر کاوه بازیگر نقش بدرلو سریال بازنده

بیوگرافی صابر ابر کاوه بازیگر نقش بدرلو

بیوگرافی صابر ابر میخوانیم : او فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت از دانشگاه آزاد فیروزکوه و فوق لیسانس سینماست که تجربه اجرای برنامه کودک و نوجوان دارد و کار طراحی داخلی هم می کند

بازیگری را دوران کودکی شروع کرده اما نه روی صحنه تئاتر یا جلوی دوربین. او می‌گوید: در دوره دبیرستان و راهنمایی و حتی آمادگی لحظه‌های بود که داشتم نقش بازی می‌کردم و خودم آگاه بودم ولی اطرافیانم نه. مثل مردن اول صبح، ترک خانه و از دور پاییدن رفتار دیگران. این‌جور شیطنت‌ها آغاز بازیگری اوست. خلاصه از این دست شیطنت‌ها و اذیت‌ها زیاد داشته و بعضی وقت‌ها به گذشته که نگاه می‌کند، از اینکه این‌قدر اطرافیانش را اذیت کرده غمگین ‌می‌شود.

سارا بهرامی بازیگر نقش ارغوان امینی همسر کاوه

سارا بهرامی بازیگر نقش ارغوان امینی همسر کاوه

سارا بهرامی و خانواده‌اش در آن سالها در منطقه شاهین‌شهر اصفهان زندگی میکردند. او بااینکه دبیرستان و پیش‌دانشگاهی را در رشته ریاضی-فیزیک گذرانده بود، تئاتر را برای ادامه تحصیل برگزید. پس از پایان دوره کارشناسی در دانشگاه آزاد واحد شهسوار «شمال کشور» تصمیم گرفت بـه پایتخت مهاجرت کند. سارا آن‌قدر سماجت داشت کـه تصمیمش تمام اعضای خانواده رابه تهران کشاند. 20 ساله بود کـه این اتفاق افتاد.

بیوگرافی صدف اسپهبدی بازیگر نقش آوا سریال بازنده

بیوگرافی صدف اسپهبدی بازیگر نقش آوا

صدف اسپهبدی بازیگر خوب تئاتر، سینما و تلویزیون متولد ۱۵ بهمن سال ۱۳۷۲ در تهران است. این بازیگر نوظهور، فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر از دانشکده هنر معماری تهران مرکز است.

صدف در یک خانواده چهار نفره به دنیا آمده و فرزند دوم خانواده است. پدرش «حمید اسپهبدی» و مادرش «حمیرا بیرامی» است و خواهرش پزشک است. او ازدواج نکرده و مجرد است.

بیوگرافی محمد علی‌محمدی بازیگر نقش پارسا  

بیوگرافی محمد علی‌محمدی بازیگر نقش پارسا

محمدعلی علیمحمدی متولد 22 بهمن 1360 در قزوین تهیه کننده ، نویسنده و بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.بیوگرافی محمدعلی علیمحمدی بازیگر ، نویسنده و تهیه کننده

او فعالیتش در حوزه هنر را از سال 98 با سرمایه گذاری در فیلم سینمای رازهای ماندنی آغاز کرد. اوقات فراغت محمدعلی علیمحمدی بیشتر وقت آزاد خود را به کتاب خواندن میگذراند.

source