DJI دوربین اکشن جدید خود با نام Osmo Action 5 Pro را معرفی کرد که مجموعه‌ای از ویژگی‌های پریمیوم و کیفیت تصویر بهبودیافته را وعده می‌دهد.

جدیدترین دوربین اکشن D‌JI دارای سنسور تصویر جدید نوع 1/1.3 با اندازه پیکسل 2.4 میکرون است و تا 13.5 استاپ محدوده دینامیکی را ارائه می‌کند. لنز داخلی آن دارای دیافراگم f/2.8 و میدان دید 155 درجه است. DJI همچنین می‌گوید که دوربین اکشن جدیدش اولین دستگاه در نوع خود است که با دوربین‌های حرفه‌ای رقابت می‌کند.

دور‌بین Osmo Action 5 Pro به سنسور 1/1.3 اینچی نسل بعدی DJI مجهز شده است و می‌تواند عکس‌های 40 مگاپیکسلی بگیرد. علاوه‌براین می‌توانید ویدیوهای با محدوده دینامیکی بالا را به‌صورت 4K و 60 فریم بر ثانیه ضبط کند که DJI می‌گوید در ثبت جزئیات سایه‌ها عملکرد بسیار خوبی دارد. حالت SuperNight مبتنی بر هوش مصنوعی دیگر قابلیت دوربین است که از الگوریتم‌هایی برای ارائه ویدیوهای واضح‌تر در شرایط کم نور استفاده می‌کند.

بهبود باتری دوربین جدید DJI

علاوه‌بر قابلیت‌های تصویربرداری، این دوربین دارای عمر باتری قابل‌توجهی است. از Osmo Action 5 Pro می‌توانید تا چهار ساعت به‌طور مداوم استفاده کنید که نسبت به مدل قبلی خود، در این زمینه 50 درصد پیشرفت داشته است. طول عمر بیشتر دستگاه به لطف تراشه جدید 4 نانومتری و یک باتری بزرگ‌تر 1950 میلی‌آمپر‌ساعتی به‌دست آمده است.

دوربین جدید DJI همچنین سریع‌تر از مدل قبلی خود شارژ می‌شود. هنگامی که از شارژر 30 وات USB-C خود DJI استفاده شود، دوربین در عرض 15 دقیقه انرژی کافی برای دو ساعت عکاسی را دریافت می‌کند.

از دیگر مشخصات این دوربین می‌توان به 47 گیگابایت حافظه داخلی، یک جفت میکروفون بلوتوث DJI Mic 2، مقاومت در برابر آب تا عمق 20 متری و ویژگی که می‌تواند به‌طور خودکار سوژه‌های انسانی را در ویدیو ردیابی کند، اشاره کرد.

چند نمونه از عکس‌های گرفته‌شده با این دوربین را در ادامه مشاهده کنید:

اکشن کمرا Osmo Action 5 Pro را می‌توان هم‌اکنون با قیمت 349 دلار خریداری کرد.

source