اسامی بازیگران فیلم سینمایی یک ببر (هندی) با بیوگرافی و عکس و خلاصه داستان فیلم این فیلم را در مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم سینمایی یک ببر با نام اصلی “زمانی تایگر وجود داشت” تولید سال ۲۰۱۷ هندوستان بوده که بازیگرانی همچون سلمان خان و کاترینا کایف در آن بازی می‌کنند.

این فیلم ژانر اکشن و جاسوسی داشته و از فیلم‌های ماندگار سینمای هند به شمار می‌آید که به زبان فارسی دوبله شده و از شبکه نمایش ایران پخش شده است این فیلم با نام یک ببر از شبکه نمایش پخش می‌شود.

اسامی بازیگران فیلم یک ببر (هندی) +بیوگرافی و عکس و داستان

اسامی بازیگران فیلم هندی یک ببر

  • سلمان خان در نقش ببر (تایگر)
  • کاترینا کیف در نقش زویا
  • رانویر شوری در نقش گوپی
  • گیریش کارناد در نقش شنوی
  • روشن ست در نقش پروفسور انور جمال کیدوای
  • گاوی چهال در نقش کاپیتان ابرار

خلاصه داستان

داستان فیلم یک ببر در مورد یک افسر امنیتی هندوستان با نام تایگر با بازی سلمان خان بوده که برای انجام یک عملیات به پاکستان اعزام می‌شود او در این عملیات با دختری به نام زویا با بازی کاترینا کایف اشنا می‌شود و به او علاقمند می‌گردد.

زویا نیز یک افسر امنیتی پاکستانی است که این دو نفر از اینکه هر دو افسر امنیتی هستند بی‌اطلاند آنها به یکدیگر می‌گویند که نمی‌توانند با هم ادامه بدهند و به دلیل مسائل شغلی شان موضوع کاری را پنهان میکنند اما در یک جلسه امنیتی هر دو یکدیگر را میبینید و …

بیوگرافی سلمان خان در نقش ببر (تایگر) بازیگران فیلم یک ببر (هندی) +بیوگرافی و عکس و داستان

بیوگرافی سلمان خان در نقش ببر (تایگر)

عبدالرشید سلیم، معروف به سلمان خان، بازیگر مشهور و مسلمان بالیوود، در تاریخ ۲۷ دسامبر ۱۹۶۵ متولد شد. او از اقوام پتهان و یاپشتون هند است. سلمان خان در دنیای سینما با بازی در بیش از ۸۰ فیلم هندی، به عنوان یکی از برجسته‌ترین هنرپیشه‌ها درخشیده است. وی فرزند سلیم خان، هنرپیشه و نویسنده بالیوود، می‌باشد.

او علاوه بر بازیگری، در زمینه اجرا و خوانندگی نیز فعالیت دارد. سلمان خان دارای ریشه‌ ای افغانستانی است و مسلمان سنی است. وی قدی ۱۷۴ سانتی‌متر و وزنی حدود ۷۵ کیلوگرم دارد. همچنین در کنار حرفه بازیگری، به فعالیت در عرصهٔ مدلینگ نیز مشغول است.

بیوگرافی کاترینا کیف در نقش زویا بازیگران فیلم یک ببر (هندی) +بیوگرافی و عکس و داستان

بیوگرافی کاترینا کیف در نقش زویا

کاترینا کایف هنرپیشه مطرح و مدلینگ محبوب هندی در شانزدهم ژوئیه ی سال ۱۹۸۳ در هنگ کنگ بریتانیا در خانواده ای ۱۰ نفره متشکل از ۱ برادر و ۶ خواهر و والدین به دنیا آمد. پدر وی محمد کایف از جمله کشمیران هندی بود که با مادر او به اسم سوزانا تورگوت دارای اصالت انگلیسی ازدواج نمود و کاترینا فرزند پیوند هند و انگلیسی در انگلستان متولد و مسیر هنری خود را در هندوستان در پیش گرفت و به موفقیت رسید. کاترینا دارای ۱۶۸ سانتی متر قد است.

source