به گزارش بازیگر 360 ، فیلم سینمایی “فصل آلوچه‌های سبز” به کارگردانی علی بیات، پس از حضور موفق در جشنواره بین‌المللی داکا، این بار در دهمین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانی زوریخ به نمایش درآمد. این فیلم که نخستین ساخته بلند علی بیات است، به عنوان نماینده سینمای ایران در این رویداد بین‌المللی حضور یافت.

داستانی عاشقانه و متفاوت

“فصل آلوچه‌های سبز” یک عاشقانه‌ی متفاوت است که از دل روابط پیچیده یک خانواده کوچک روایت می‌شود. این فیلم با رویکردی نوآورانه به موضوع عشق و روابط انسانی، توانسته است نظر منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کند.

حضور در جشنواره‌های بین‌المللی

حضور موفق این فیلم در جشنواره‌های بین‌المللی نشان از کیفیت بالای آن دارد. علی بیات با این فیلم نشان داده است که استعداد و توانایی بالایی در ساخت فیلم‌های سینمایی دارد.

تیم حرفه‌ای پشت صحنه

تیم سازنده این فیلم متشکل از جمعی از هنرمندان و تکنسین‌های با تجربه است. از جمله این افراد می‌توان به محمد نجفی‌زاده (تهیه‌کننده)، احمد رفیع‌زاده (نویسنده)، مجید گرجیان (مدیر فیلمبرداری)، بهزاد عبدی (موسیقی) و بسیاری دیگر اشاره کرد.

پخش بین‌المللی

پخش بین‌المللی فیلم “فصل آلوچه‌های سبز” بر عهده کمپانی ایرماژ است. این نشان می‌دهد که سازندگان این فیلم به دنبال معرفی آن به مخاطبان جهانی هستند.

فیلم “فصل آلوچه‌های سبز” با حضور در جشنواره‌های بین‌المللی و دریافت بازخوردهای مثبت، گامی مهم در جهت معرفی سینمای ایران به جهان برداشته است. این فیلم نشان می‌دهد که سینمای ایران پتانسیل بالایی برای تولید آثار باکیفیت و جهانی دارد.

source