در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که زمان حدودی بازگشت سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) با فصل دوم مشخص شده است. کیسی بلویز، مدیرعامل شبکه اچ‌بی‌اُ در گفت‌وگو با رسانه ددلاین درباره زمان پخش فصل دوم لست آو آس مورد سؤال قرار گرفت که در پاسخ گفت که این اقتباس تلویزیونی پیش از پایان ماه مه ۲۰۲۵ (خرداد ۱۴۰۴) از راه می‌رسد: «درواقع تنها می‌توانم بگویم که در نیمه نخست سال آینده پخش می‌شود تا واجد شرایط حضور در مراسم امی باشد.»

پدرو پاسکال و بلا رمزی دوباره برای ایفای نقش‌های جول و الی در فصل دوم سریال The Last of Us باز خواهند گشت. گابریل لونا در نقش تامی، یانگ مازینو در نقش جسی، کیتلین دیور در نقش ابی، ایزابلا مرسد در قش دینا، دنی رامیرز در نقش مانی، اریلا بارر در نقش مل، تاتی گابریل در نقش نورا، اسپنسر لرد در نقش اوون، جفری رایت در نقش آیزاک و کاترین اوهارا در نقش نامعلوم از دیگر بازیگرانی به‌شمار می‌آیند که در فصل دوم این اقتباس تلویزیونی درام پسا-آخرالزمانی نقش‌آفرینی می‌کنند.

مارک مایلود، کارگردان سریال Succession (وراثت)، نینا لوپز-کورادو، کارگردان سریال Perry Mason (پری میسون)، استیون ویلیامز، کارگردان سریال Watchmen (نگهبانان) و کیت هرون، کارگردان سریال Loki (لوکی) درکنار نیل دراکمن و کریگ مازن حداقل سکان هدایت یکی از قسمت‌های فصل دوم The Last of Us را در دست داشتند. مدتی قبل فیلم‌برداری دومین فصل لست آو آس به پایان رسید که دارای هفت قسمت خواهد بود، اما تمام داستان بازی دوم مجموعه را روایت نمی‌کند.

source