برای اینکه بتوانید بهتر معنای ترس و وحشت را درک کنید پیشنهاد می‌شود به سراغ تجربه بازی ترسناک چندنفره بروید که در این زمینه آثار بسیار خوبی برای هیجان زدگی شما وجود داشته که به آنها اشاره خواهیم داشت.

قالبا بازی های ترسناک چند نفره گوشی این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا براساس آن بتوانند به صورت گروهی با یکدیگر رقابت داشته باشند. ماجراجویی‌های مولتی پلیر در عناوین ترسناک قادرند تا تجربه بهتری از آثار ترس و وحشت را ارائه دهند و همین موضوع سبب شده تا امروزه بازی های ترسناک چند نفره اندروید به نسبت قدیم از محبوبیت بالاتری برخوردار باشند که در ادامه این مطلب پلازا، به لیست خوبی از آنها اشاره خواهیم داشت.

فهرست مطالب

بازی ترسناک چندنفره برای موبایل

در مقاله ترسناک‌ترین بازی‌های چند نفره شما می‌توانید با سری بازی‌های فوق العاده‌ای در این زمینه آشنا شوید. ممکن است برخی پلیرها بخواهند تجربه‌های ترسناک خودشان را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارند و با کار تیمی ماجراجویی‌ها را به پایان برسانند. در این لیست سعی شده که بهترین بازی‌های ترسناک چند نفره که برای اندروید و iOS طراحی شده را معرفی کنیم تا بتوانید با دوستان خودتان مشغول بازی کردن شوید. هر یک از این بازی‌های ترسناک دارای ویژگی‌ها و مراحل خاص خود می‌باشد و برای پایان دادن آنها می‌بایست با دوستان خود فعالیت‌های مختلف را انجام دهید تا در نهایت به هدف اصلی برسید. پیشنهاد می‌شود در ادامه فهرست بازی ترسناک آنلاین با ما همراه باشید.

1. بازی Captivity Horror Multiplayer

ترسناک ترین بازی های چند نفره اندروید و iOS

  • دانلود بازی Captivity Horror Multiplayer برای: اندروید

همانطور که در راهروهای تاریک و وهم‌آور این مرکز حرکت می‌کنید، باید از گرفتار شدن توسط بیماران متخاصم که به دنبال خون هستند اجتناب کنید. از عقل و کار گروهی خود برای پیشی گرفتن از آنها و یافتن راهی برای فرار استفاده کنید. اما به شدت مراقب باشید، این شرکت همچنین آزمایش‌های خطرناکی را انجام داده است که لایه‌ای از خطر را به برنامه فرار شما اضافه می‌کنند. هوشیار باشید و آماده باشید تا برای بقای خود بجنگید. هر لحظه که می‌گذرد، تنش و ترس همچنان افزایش می‌یابد. آیا می‌توانید از اسارت فرار کنید و به وحشت‌هایی که در انتظار شما هستند پایان دهید یا قربانی آزمایش‌های پیچیده شرکت خواهید شد؟

در این بازی ترسناک چند نفره، انتخاب با شماست. برای فرار از تسهیلات، با دیگر بازیکنان به نیروها بپیوندید تا استراتژی داشته باشید و با هم کار کنید. برای زنده ماندن با یکدیگر همکاری کنید. خود را در محیطی تاریک و وهم آلود پر از تعلیق، تنش و ترس‌های پرش غوطه ور کنید. اتمسفر بازی شما را در طول تجربه‌ی گیم‌پلی‌تان سرحال نگه می‌دارد. به عنوان شخصیت‌های مختلف بیمار بازی کنید که هر کدام نقاط قوت، ضعف و داستان خود را دارند. شخصیتی را انتخاب نمایید که با سبک بازی و توانایی‌های شما مطابقت دارد. با بیماران متخاصم و آزمایشات خطرناک ایجاد شده توسط شرکت روبرو شوید. از مخفی کاری، حیله‌گری، و رفلکس‌های سریع برای گول زدن این دشمنان و زنده ماندن استفاده کنید. این گیم توانسته امتیاز 4.3 را کسب کند.

2. بازی The Ghost

ترسناک ترین بازی های چند نفره اندروید و iOS

در این بازی، بازیکنان باید در محیط‌های تاریک و وهم‌آور حرکت کنند و به جستجوی سرنخ‌ها و آیتم‌هایی بپردازند تا به فرارشان کمک کنند. بازی دارای جامپ اسکر، جلوه‌های صوتی وهم‌آور و فضایی پرتنش است که بازیکنان را سرحال نگه می‌دارد. بازیکنان می‌توانند انتخاب کنند که به صورت انفرادی بازی کنند یا با دوستان خود تیم شوند تا مکان‌های خالی از سکنه را با هم کشف کنند. با فعال کردن چت صوتی، بازیکنان می‌توانند در زمان واقعی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و یک لایه غوطه وری اضافی به تجربه گیم پلی اضافه کنند.

همچنین بخوانید :

نقشه آپارتمان نفرین شده یک محیط جدید و چالش برانگیز را برای اکتشاف بازیکنان ارائه می‌دهد که پر از رازهای پنهان و برخوردهای وحشتناک است. آیا شما و دوستانتان می‌توانید حقیقتی را که در پشت این جنایت وجود دارد کشف کرده و قبل از اینکه خیلی دیر شود فرار کنید؟ اگر از طرفداران بازی‌های ترسناک هستید و از بازی با دوستان خود لذت می‌برید، این بازی ترسناک آنلاین یک عنوان ضروری است. آماده باشید تا شجاعت و مهارت‌های کار تیمی خود را در حالی که در مکان‌های خالی از سکنه حرکت می‌کنید و سعی می‌کنید از رویارویی‌های شبح مانند جان سالم به در ببرید، آزمایش کنید. این بازی توانسته امتیاز 4.5 را بدست آورد.

3. بازی Noclip: Backrooms Multiplayer

ترسناک ترین بازی های چند نفره اندروید و iOS

  • دانلود بازی Noclip: Backrooms Multiplayer برای: اندروید

بازی Noclip عنوانی جذاب و ترسناک که شما را در ماجراجویی‌های وحشتناکی قرار می‌دهد، با پیشرفت در سطوح، با موانع و چالش‌های مختلفی روبرو خواهید شد که کار تیمی و مهارت‌های ارتباطی شما را محک می‌زند. با دوستان خود برای حل معماها کار کنید، گذرگاه‌های مخفی را باز نمایید و از موجودات وحشتناکی که در راهروهای تاریک اتاق‌های پشتی تعقیب می‌کنند، دوری کنید. هر سطح در بازی به طور منحصربه فرد با مجموعه‌ای از چالش‌ها و خطرات خاص خود طراحی شده است و گیم پلی را تازه و هیجان انگیز نگه می‌دارد.

از کلاس‌های متروک گرفته تا راهروهای وهم‌آور، هر قسمت از اتاق‌های پشتی فضا و اسرار خاص خود را دارد که منتظر کشف هستند. همانطور که عمیق‌تر در اتاق‌های پشتی کاوش می‌کنید، تاریخ تاریک مکان را کشف خواهید کرد و رمز و راز چگونگی فرار را کشف خواهید کرد. آیا شما و دوستانتان می‌توانید زنده بمانید یا برای همیشه در پیچ و خم بی‌پایان اتاق‌های پشتی گم خواهید شد؟ با گیم پلی فراگیر، محیط‌های جوی، و صحنه‌های اکشن شدید چند نفره، بازی بک روم تجربه‌ای هیجان انگیز و به یاد ماندنی را برای بازیکنانی که به دنبال یک ماجراجویی ترسناک منحصربه فرد هستند، ارائه می‌دهد. بنابراین دوستان خود را جمع کنید، و برای رویارویی با ترس‌های خود در دنیای پیچیده اتاق‌های پشتی آماده شوید. این بازی امتیاز 4.2 را کسب نموده است.

4. بازی Horror Brawl

ترسناک ترین بازی های چند نفره اندروید و iOS

Horror Brawl عنوان یک بازی خاص در سبک ترسناک بوده که به شما امکان می‌دهد تا با دیگر دوستان خود با قرارگیری در مکان‌های ترسناک با دشمن اصلی به مبارزه بپردازید، در این عنوان تمامی بازیکنان مسلح خواهند بود و آماده هستند تا شما را شکست دهند. از مهارت‌های خود برای زنده ماندن استفاده کنید و تمامی دشمنان را شکست دهید و در این نبرد مهیب برای فرار از وحشت دنیای کپلری‌ها پیروز شوید. شخصیت مورد علاقه خود را از میان حماسه‌ها انتخاب کنید، مانند Evil Nun، Evil Kid، شخصیت‌های Ice Scream، Rod و بسیاری دیگر که هر کدام دارای توانایی‌ها و سلاح‌های منحصربه فرد خود هستند.

همچنین بخوانید :

Horror Brawl یک تجربه هیجان انگیز بوده که شما را در لبه صندلی خود نگه می‌دارد در حالی که برای بقا می‌جنگید و سعی می‌کنید از حریفان خود پیشی بگیرید. آیا آماده هستید که با ترس‌های خود روبرو شوید و به بازمانده نهایی وحشت تبدیل شوید؟ اکنون به بازی بپیوندید و مهارت‌های خود را در این مسابقه چند نفره وحشتناک شدید ثابت کنید! همانطور که گفته شد هر شخصیت دارای سلاح‌ها و توانایی‌های خاص مخصوص به خود است که در زمان مناسب می‌توانید از آنها استفاده کرده تا پیروز شوید. این بازی امتیاز 4.4 را بدست آورده است.

5. بازی Paranormal: Multiplayer Horror

ترسناک ترین بازی های چند نفره اندروید و iOS

بازی Paranormal: Multiplayer Horror نام یک بازی خارق العاده که به شما امکان می‌دهد با دیگر دوستان خود تیم تشکیل داده و با قرارگیری در مکان‌های تاریک و ترسناک به ماجراجویی بپردازید، همانطور که در دفتر کاوش می‌کنید، با موجودات ماوراء الطبیعه وحشتناکی روبرو می‌شوید که شجاعت و مهارت‌های حل مسئله شما را آزمایش می‌کنند. هر بازیکن نقش منحصربه فردی برای پیشرفت در بازی و در نهایت فرار از دفتر خالی از سکنه دارد. از ارتباطات و کار گروهی برای حرکت در دفتر تاریک و وحشتناک استفاده کنید و رازهای گذشته خالی از سکنه آن را کشف نمایید. اما مراقب باشید، موجودات ماوراء الطبیعه همیشه در کمین هستند و آماده حمله زمانی هستند که انتظارش را ندارید. با جلوه‌های صوتی مهیج، Paranormal Multiplayer Horror یک بازی ترسناک را در اختیار شما قرار می‌دهد، در حالی که با دوستان خود برای زنده ماندن در شب و فرار از چنگال دفتر خالی از سکنه کار می‌کنید. آیا به اندازه کافی شجاع هستید که با وحشتی که در انتظار شماست روبرو شوید؟ اکنون بازی کنید و با قرارگیری در ماجراجویی‌های دلهره‌آور متوجه این موضوع شوید.

همچنین بخوانید :

سخن پایانی

معرفی لیست ترسناک‌ترین بازی‌های چند نفره به پایان رسید و همانطور که مشاهده کردید در این زمینه به نمونه‌های بسیار خوبی برای سرگرمی اشاره شد. سری بازی‌های ترسناک و دلهره‌آور همیشه محبوبیت خاص خودشان را داشته‌اند و حال به کمک برخی از این بازی‌ها می‌توانید با دوستان خود تیم شوید و به بازی کردن بپردازید. در این مقاله نیز سعی شد به برخی از بازی‌هایی که امکان می‌دهد با دوستان خود مشغول بازی کردن شوید اشاره شود. در نهایت اگر احساس می‌کنید نمونه خوب دیگری وجود داشته که در فهرست قرار نگرفته کافیست با ما در بخش نظرات همراه باشید.

منتخب کاربران

source