بیوگرافی پژمان رحمانی بدنساز کردستانی کیست با علت فوت و پیج اینستاگرام و عکس های او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی پژمان رحمانی

پژمان رحمانی بدنساز جوان اهل کردستان متولد ۱۳۸۲ بوده که متاسفانه در ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ در سن ۲۱ سالگی فوت کرد برخی از کاربران فضای مجازی مدعی هستند که او بر اثر استروئید فوت کرده است.

پژمان رحمانی افتخارات استانی زیادی در کارنامه‌اش داشت و با سن کم به عنوان مربی به علاقه‌مندان به بدنسازی آموزش می‌داد

علت فوت

پژمان رحمانی در شهریور ۱۴۰۱ به یکباره دچار ایست قلبی شد و درگذشت این اولین باری نیست که یک بدنساز بر اثر یست قلبی فوت می‌کند.

همیشه مرگ یک بدنساز را به داروها و مکمل‌های بدنسازی نسبت می‌دهند درباره اینکه آیا واقعاً ین پسر جوان بر اثر مکمل‌های بدنسازی فوت کرده یا خیر گزارش دقیقی از سوی پزشکان اعلام نشده است اما در فضای مجازی علت فوت او را استروئید اعلام کردند.

همچنین ببینید

بیوگرافی صمیم شیرزاد قهرمان بدنسازی

حسین رستگار روز یكشنبه در گفت وگو با خبرنگار سلامت ایرنا افزود: اخیرا نمونه مكمل های مختلفی از برخی باشگاه های ورزشی به دست ما رسیده كه توسط باشگاه های ورزشی تجویز می شود و متاسفانه منجر به موارد مرگ و میر یا از بین رفتن برخی اعضای بدن شده است.

وی خاطرنشان كرد: مهمترین مشكل مصرف كنندگان اینگونه مكمل ها، سمیت كبدی و از بین رفتن كبد است؛ برخی افراد در پی مصرف این مكمل ها حتی در نوبت پیوند كبد هستند.
مدیركل آزمایشگاه های مرجع سازمان غذا و دارو گفت: این مكمل ها به كلیه برخی دیگر از افراد صدمه زده است و متاسفانه آمار و ارقامی دقیقی در این زمینه وجود ندارد.

source