صمیم شیرزاد کیست و اهل کجاست بیوگرافی صمیم شیرزاد قهرمان بدنسازی و همسر و فرزندان باعکس تصادف و تصاویر او را همراه پیج اینستاگرام در مجله شبونه تماشا کنید.

بیوگرافی صمیم شیرزاد

صمیم شیرزاد بدنساز و قهرمان پرورش اندام ایران اهل شیراز می‌باشد که قهرمانی‌های زیادی را به دست آورده است او در شهریور ۱۴۰۳ به علت تصادف رانندگی با موتور سیکلت سنگین خود در بیمارستان بستری شد و در کما به سر می‌برد.

بیوگرافی صمیم شیرزاد قهرمان بدنسازی و همسر و فرزندان +عکس تصادف

صمیم شیرزا کیست و اهل کجایت

صمیمه شیرزاد قهرمان بدنسازی ایران و جهان اهل شیراز بوده که افتخارات بسیار زیادی در بدنسازی دارد او در سال‌های اخیر با توانمندی‌های فراوان خود و تلاش‌هایی که کرده موفق شد در کشور چندین بار قهرمان شود و در مسابقات جهانی مدال طلا و نقره را کسب کند.

بسیاری از کارشناسان او را رقیب جدی هادی چوپان می‌دانند و معتقد هستند او اگر بتواند با تمرکز و تلاش بیشتر به تمرین بپردازد قطعاً می‌تواند در مسابقات هم جهانی مدال‌های خوش رنگی بگیرد .

صمیم شیرزاد که دارنده مدال طلای مسابقات کشوری در وزن ۹۰ کیلوگرم است ر مسابقات جهانی نیز توانسته مدال طلا به دست آورد او همچنین در مسابقات آسیایی رتبه‌های درخشان زیادی را کسب کرده است.

بیوگرافی صمیم شیرزاد قهرمان بدنسازی و همسر و فرزندان +عکس تصادف

حادثه تصادف

صمیم شیرزاد در شهریور ۱۴۰۳ حالی که موتور سواری می‌کرد متاسفانه با سانحه رانندگی مواجه شد و به علت ضربه سنگین به سرش در آی سی یو بستری می‌باشد و در حال حاضر در کما است.

همسر و فرزندان

درباره زندگی شخصی و همسر و فرزندان صمی شیرزاد اطلاعاتی وجود ندارد.

با توجه به تمامی این مسائل، امیدواریم صمیم بتواند بهبودی کامل یابد و دوباره به عرصه ورزش بازگردد. بسیاری از هم تیمی ها و دوستان او در فضای مجازی به حمایت از او پرداخته اند و برای او دعا کرده اند. این حادثه یادآور این است که موفقیت ها و افتخارات ورزشی می توانند در کنار چالش های پیش بینی نشده زندگی قرار گیرند و زندگی ورزشکاران، همچون سایر افراد، با فراز و نشیب های زیادی همراه است.

اینکه صمیم شیرزاد بتواند به دنیای ورزش بازگردد و به رقابت های حرفه ای ادامه دهد، در حال حاضر موضوعی است که همه هواداران و جامعه ورزشی به آن امید بسته اند. با حمایت همگان، شاید این قهرمان جوان یک بار دیگر به اوج بازگردد.

source