در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر انیمیشن مرد سگی منتشر شده است. به نقل از Darkhorizons، یونیورسال پیکچرز و دریم ورکس انیمیشن امروز اولین تریلر رسمی انیمیشن Dog Man را منتشر کرده‌اند که در طول این تریلر شاهد ترکیب یک افسر پلیس و سگش هستیم و در ادامه ماجراجویی آن‌ها برای مبارزه با جرم و جنایت در طول شهر نمایش داده می‌شود. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

طبق خلاصه داستان انیمیشن Dog Man، پس از انفجاری که باعث زخمی شدن یک افسر پلیس و سگش می‌شود، آن دو تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند که در طول آن سر سگ را روی بدن افسر قرار گذاشته می‌شود. انیمیشن Dog Man درواقع اسپین‌آف انیمیشن Captain Underpants: The First Epic Movie محسوب می‌شود که براساس رمان گرافیکی مرد سگی اثر داو پیلکی در دست ساخت است.

پیتر هیستینگز، کارگردان انیمیشن The Epic Tales of Captain Underpants وظیفه کارگردانی انیمیشن Dog Man را بر عهده دارد. پیت دیویدسون، لیل رل هاوری، آیلا فیشر، پاپی لیو، استیون روت، ریکی جرویز و بیلی بوید از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن مرد سگی حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. در ادامه می‌توانید شاهد اولین پوستر انیمیشن Dog Man نیز باشید:

source