FotoSketcher یک نرم‌افزار عکس‌محور است که به شما امکان می‌دهد عکس‌های دیجیتال خود را به‌راحتی به کارتون‌ها، نقاشی‌ها و انواع طراحی‌های زیبا تبدیل کنید. این نرم‌افزار دارای ویژگی‌های متعددی است و با هر نسخهٔ جدید، قابلیت‌های بیشتری به آن اضافه می‌شود. شما می‌توانید از بیش از ۲۰ سبک مختلف مانند طراحی با مداد، آبرنگ، نقاشی با رنگ روغن و سایر سبک‌ها برای تغییر دادن عکس‌های خود استفاده کنید.

اگر نیاز به بهبود تصاویر خود دارید، FotoSketcher ابزارهای ساده‌ای برای تنظیمات مختلف مانند افزایش کنتراست، ساده‌سازی تصویر، افزایش روشنایی و اشباع رنگ‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد؛ همچنین می‌توانید به‌سادگی قاب‌ها و متون دلخواه را به تصاویر اضافه کنید. این برنامه ۱۰۰٪ پاک است و فاقد هرگونه نوارابزار، نصب‌کننده‌های اضافی و یا هرگونه نرم‌افزار جاسوسی یا تبلیغاتی است.

FotoSketcher به‌گونه‌ای طراحی شده که هم برای کاربران تازه‌کار و هم برای افراد حرفه‌ای که تجربهٔ کار با نرم‌افزارهای گرافیکی دیگر را دارند، مناسب و بسیار مفید باشد. این نرم‌افزار بر روی تمامی ویندوزها – از Windows 7 به بعد – تست شده و به‌راحتی و بدون هیچ مشکلی نصب و اجرا می‌شود.

استفاده از این نرم‌افزار بسیار آسان است؛ تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک تصویر را باز کنید و با استفاده از یکی یا چند ویژگی نرم‌افزار، تغییرات لازم را اعمال کنید و سپس تصویر را ذخیره نمایید. نتیجهٔ نهایی یک اثر هنری شگفت‌انگیز خواهد بود.

گرچه این نرم‌افزار در سطع نرم‌افزارهای مشهوری مانند فتوشاپ نیست، اما استفاده از آن نیازی به آموزش‌ها و تمرین‌های سخت و پیچیده ندارد و می‌توانید در عرض مدتی بسیار کوتاه به نتایجی عالی برسید.

 

نحوهٔ نصب و فعال‌سازی این نرم‌افزار

برای نصب و استفاده از این نرم‌افزار، تنها کافیست که روی فایل Setup کلیک کنید و نرم‌افزار را نصب و سپس اجرا نمایید. این نرم‌افزار نیازی به فعال‌سازی و یا کرک کردن ندارد.

source