YouCam Deluxe یک نرم افزار همه کاره یا به اصطلاح All-In-One است که شامل برنامه هایی برای مدیریت وبکم می شود و می توانید به کمک آن دوربین سیستم خود را کنترل کنید . شما می توانید افکت های جالب و متنوعی را هنگام IM chat یا ضبط ویدئو با وبکم به فیلم خود اضافه کنید . با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود با تبلت (دارای سیستم عامل ویندوز) عکس های پاناروما و یا HDR بگیرید ؛ همچینین امکان تهیه فیلم های تجاری و یا تبلیغاتی جهت ارانه را نیز در اختیار خواهید داشت .

شما در هنگام چت و ضبط ویدنو می توانید از بیش از 200 افکت جالب استفاده کنید برای مثال شما در این برنامه می توانید از قابلیت واقعیت افزوده استفاده کنید و در هنگام ضبط، محیط اتاق، یک حیوان یا جسم را در فیلم خود قرار دهید .

 

سرگرمی و تفریح با Instant Messenger Chat(Entertaining Instant Messenger Chat)

YouCam از بیشتر نرم افزار های چت و اطلاع رسانی نظیر Skype و Yahoo! Messenger پشتیبانی می کند . همه مخاطبان آنلاین خود را با افکت های متنوع و جدید تحت تأثیر قرار دهید .

 

تفریح با ضبط ویدئو (Fun with Video Recording)

با استفاده از وبکم و افکت های سرگرم کننده می توانید ویدئوهای بسیار جالبی خلق کنید . شما می توانید در ویدئو خود از ذرات جادویی در کنارتان استفاده کنید یا می توانید لباس جدید بپوشید و خیلی از امکانات دیگر که باید آنها را خودتان امتحان کنید . YouCam Deluxe شامل بیش از 50 افکت از این دست است که اگر شما راضی نکرد می توانید به DirectorZone رفته و از هزاران افکت رایگانی که برای شما آماده شده است استفاده کنید . بعد از خلق ویدئو، شما امکان به اشتراگ گذاری فیلم خود در فیسبوک و یوتیوب را خواهید داشت .

 

بالاترین کیفیت ویدئو (Best Video Quality)

CyberLink’s unique TrueTheater Enhancenemt Technology   تکنولوژی است که به کمک آن و با یک کلیک میتوانید در ویدئو خود از واقعیت افزوده استفاده کنید و شفافیت ، نور ، نویز و … آن را تغییر دهید تا با محیط پس زمینه خود سازگاری بیشتری داشته باشد .

 

استفاده به جای آینه (Use Your WebCam as a Makeup Mirror)

YouCam از نهایت قدرت وبکم شما استفاده می کند و سعی می کند بهترین تصاویر را به شما نشان دهد پس از این قابلیت برای دیدن خود به مانند یک آینه می توانید استفاده کنید .

 

تنوع در حالت عکس گرفتن (Various Photo Shooting Modes)

YouCam کامپیوتر شما را به یک دوربین عکاسی تبدیل می کند . شما می توانید عکس های پاناروما و HDR بگیرید همچنین این قابلیت را نیز دارد که با یک کلیک 10 عکس متوالی را بگیرد .

 

پشتیبانی از دو دوربین (Dual Camera Support)

YouCam میتواند با استفاده از دوربین جلو و عقب دستگاه هم فیلم برداری کند و هم عکس بگیرد . نکته مهم در این رابطه این است که این نرم افزار قادر است در لحظه با دو دوربین عکس یا فیلم بگیرد .

و …….

 

نکات:

– جهت فعالسازی مطابق دستورات فایل ReadMe پیش بروید.

source