مدتی قبل شایعاتی مبنی‌بر تأخیر بازی Grand Theft Auto 6 تا سال ۲۰۲۶ منتشر شد، اما جیسون شرایر از رسانه بلومبرگ این ادعا را به‌خاطر اظهار بی‌اطلاعی ۶ کارمند راک‌استار گیمز از این تصمیم بی‌اساس خواند. اکنون رسانه The Gamer به‌نقل از گیمزرادار گزارش داد که اوبه ورمیچ، یکی از مدیران سابق راک‌استار، جزئیات بیشتری را در این‌باره به اشتراک گذاشته است. اوبه ورمیچ با انتشار توییت جدیدی اعلام کرد که هنوز برای اظهارنظر در مورد تأخیر احتمالی بازی جی تی ای ۶ خیلی زود است.

مدیر فنی سابق راک‌استار گفت: «تقریبا چهار ماه پیش از فرارسیدن تاریخ انتشار اولیه GTA 4 درباره تأخیر بازی تصمیم‌گیری شد. زودتر از این زمان، اتخاذ تصمیم دشوار می‌شود. راک‌استار احتمالا تا نزدیک ماه مه ۲۰۲۵ نمی‌تواند تعیین کند که جی‌تی‌ای ۶ در موعد مقرر عرضه خواهد شد یا خیر. بازی GTA 6 برای بیش از ۱۰ سال فروش خواهد داشت و نگران رقبا نیست. راک‌استار این بازی را تا زمان رضایت کامل از محصول عرضه نمی‌کند و تاریخ به نمایش درآمده در تریلر رونمایی نیز اهمیتی ندارد.»

باید در نظر داشت که اوبه ورمیچ تنها برپایه تجارب شخصی خود چنین اظهارنظری کرده است و تا زمان انتشار اطلاعات موثق نمی‌توان با اطمینان درباره تأخیر Grand Theft Auto 6 نظر داد. مدیر سابق راک‌استار در پاسخ به سؤال یکی از طرفدارها گفت که شرکت تیک‌-تو برای عرضه جی‌تی‌ای ۶ در موعد مقرر راک‌استار را تحت فشار نمی‌گذارد. درحال‌حاضر بازی GTA 6 برای انتشار در پاییز ۲۰۲۵ روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در نظر گرفته شده است.

source