اوزگه یاگیز یکی از بازیگران زیبا، پرطرفدار و جوان اهل کشور ترکیه است که به واسطه نقش‌آفرینی‌های خود شناخته می‌شود. در این مقاله قصد داریم با بیوگرافی اوزگه یاگیز همراه شما باشیم.

اوزگه یاگیز یا اوزگه یاغیر (تلفظ ترکی: اوزگه یاعیز) هنرپیشه اهل کشور ترکیه متولد سال 1997 است. او تحصیلات خود را در زمینه علوم ارتباطات تحصیل کرد و به عنوان یک متخصص تغذیه نیز فعالیت می‌کند. این بازیگر نخستین بار با نقش کوتاهی در سریال اسمشو تو بذار (Adını Sen Koy) شروع کرد و سپس برای بازی در سریال سوگند (Yemin) توانست به شهرت زیادی برسد. این بازیگر در سال 2023 موفق به کسب جایزه پروانه طلایی ستاره درخشان شد. در این مقاله پلازا با بیوگرافی اوزگه یاگیز همراه شما هستیم.

فهرست مطالب:

اطلاعات شخصی اوزگه یاگیز

  • نام و نام خانوادگی: اوزگه یاگیز (Özge Yağız)
  • تاریخ تولد: 26 سپتامبر 1997 (4 مهر 1376)
  • محل تولد: استانبول، ترکیه
  • سن اوزگه یاگیز: 27 سال
  • قد اوزگه یاگیز: 163 سانتی متر
  • وضعیت تاهل: مجرد (رابطه با گوکبرک دمیرجی از سال 2019-2023)
  • تحصیلات: فارغ‌التحصیل علوم ارتباطات
  • صفحه اینستاگرام اوزگه یاگیز: ozgeyagizz@

زندگی نامه اوزگه یاگیز

در این بخش بیوگرافی اوزگه یاگیز درباره زندگی شخصی او از تولد تا ازدواج او صحبت می‌کنیم.

از تولد تا بزرگسالی

اطلاعات شخصی اوزگه یاگیز

اوزگه یاگیز در چهارمین روز مهر سال 1376 چشم به جهان گشود. او در ترکیه و شهر استانبول به دنیا آمد و یک خواهر به نام ازگی و یک خواهر زاده پسر نیز دارد. او تحصیلات خود را در مقطع دبیرستان به پایان رساند و سپس برای دانشگاه رشته علوم ارتباطات را انتخاب کرد. سپس وارد عرصه بازیگری شد.

همچنین بخوانید :

زندگی خصوصی اوزگه یاگیز

در زمان سریال سوگند اوزگه با گوکبرک دمیرجی (Gökberk Demirci) ستاره همکار خود، وارد رابطه شد و این رابطه ظاهرا بسیار خوب پیش می‌رفت تا اینکه به دلایل شخصی و با توافق طرفین در سال 2023 به پایان رسید. اگر درباره همسر اوزگه یاگیز کنجکاو هستید باید بگوییم که او اکنون مجرد است.

همسر اوزگه یاگیز

زندگی شغلی اوزگه یاگیز

در این قسمت بیوگرافی اوزگه یاگیز درباره زندگی هنری او صحبت می‌کنیم.

شروع بازیگری و رسیدن به شهرت

زندگی شغلی اوزگه یاگیز

این هنرپیشه اولین سریال خود را در سال 2018 با نقش کوتاهی در سریال اسمشو تو بذار شروع کرد. سپس در سال 2019 به واسطه بازی کردن در نقش ریحان سریال سوگند به شهرت مطلوبی رسید. او پس از دو فصل سریال را ترک کرد و در مجموعه تلویزیونی طرف چپ من (Sol Yanım) نقشی کلیدی داشت.

همچنین بخوانید :

درخشش در بازیگری

سریال یکی از ما (İçimizden Biri) اثر بعدی دیده شده او است. این بازیگر در سریال‌ بابا (Baba) و چکش و گل رز: یک داستان بهزاد چ (Çekiç ve Gül: Bir Behzat Ç. Hikayesi) نقش‌هایی فرعی داشت تا اینکه باری دیگر با سریال یاقوت کبود (Safir) و نقش فرایه باری دیگر توانست بدرخشد و برای ایفای این اثر برنده پروانه طلایی بهترین ستاره درخشان شد.

ورود اوزگه یاگیز در سینما در سال 2024 با فیلم چیزهای سفید (Beyaz Eşya) وارد سینما شد و یک فیلم در انتظار اکران دیگر به نام جور دیگری از عشق (Başka Türlü Aşk) است.

سریال های اوزگه یاگیز

همچنین بخوانید :

فیلم های اوزگه یاگیز

نام فیلم سال کارگردان
چیزهای سفید 2024 هاکان اسر
جور دیگری از عشق به زودی هاکان تورکل

سریال های اوزگه یاگیز

فیلم های اوزگه یاگیز

نام سریال سال کارگردان
اسمشو تو بذار 2018 فولیا یاووزاوعلو و ماهر آکتاش
سوگند 20119-2020 هاکان ارسلان، ریحان پکر

طرف چپ من

2020-2021 سردار گوزلی
یکی از ما 2021 ارسوی گولر
بابا 2022 چاعری بایراکدار
چکش و گل رز: یک داستان بهزاد چ 2022-2024 دوریم یالجین
یاقوت کبود 2023-2024 سمیح باگجی

جوایز و افتخارات اوزگه یاگیز

این هنرپیشه در طول زندگی هنری صاحب جوایزی شده که در ادامه جدول آنها را مشاهده می‌کنید.

عنوان جایزه سال نام اثر وضعیت
ستاره نوظهور Harper’s Bazaar Women of Year 2023 برنده

پروانه طلایی ستاره درخشان

2023 برنده
بازیگر محبوب سال Festiculture Etkinliği 2023 یاقوت کبود برنده

حواشی اوزگه یاگیز

این هنرپیشه مدت‌ها زندگی بدون حاشیه‌ای را می‌گذراند و از سال 2019 با گوکبرک دمیرجی در رابطه بود اما در سال 2023 خبر جدایی آنها آمد و این مصادف بود با فیلمبرداری سریال یاقوت کبود‌. او در این اثر با بوراک برکای آکگول (Burak Berkay Akgul) همبازی بود و دقیقا در همان زمات بوراک نیز خبر جدایی از پارتنر خود را داد. شایعه‌ها اینگونه بود که اوزگه به گوکبرک خیانت کرده و با بوراک وارد رابطه شده است. اما یاگیز به این حواشی پایان داد و گفت ماه‌هاست که رابطه آنها تمام شده و این جدایی با رضایت هر دو طرف بوده است و او با برکای آکگول هیچ رابطه‌ای ندارد. نکته جالب این بود که در همان زمان‌ها گوکبرک دمیرجی و هیرا کویانجواوعلو (Hira Koyuncuoğlu)، پارتنر سابق بوراک برکای، یکدیگر را در اینستاگرام دنبال کردند.

همچنین بخوانید :

حقایق پنهان اوزگه یاگیز

از جمله حقایق بیوگرافی اوزگه یاگیز باید گفت که او به دلیل اندام خوب خود سابقه مدلینگ دارد و همچنین متخصص تغذیه است و برنامه غذایی می‌نویسد. او یک خواهر و یک خواهرزاده پسر دارد. این بازیگر همچنین صداپیشگی انیمیشن بچه دلفینی را نیز برعهده داشت.

آلبوم عکس های اوزگه یاگیز

در این قسمت چند عکس زیبا از این بازیگر ببینید.

کلام آخر

با معرفی و بیوگرافی اوزگه یاگیز همراه شما بودیم. این هنرپیشه با یک نقش فرعی بازیگری را شروع کرد و ستاره فیلم‌های قسم و یاقوت کبود بود. نظر شما درباره بازیگری اوزگیه یاگیز چیست؟ لطفا دیدگاه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید. از همراهی شما متشکریم.

منتخب کاربران

source