ویرایشگر ویدیویی Clipchamp مایکروسافت به گونه‌ای طراحی شده است که استفاده از آن آسان باشد. امروزه، افرادی که از طریق یک حساب مایکروسافت شخصی از Clipchamp استفاده می‌کنند، می‌توانند به برخی از محتوای سرگرم‌ کننده مبتنی بر دو تا از فرنچایزهای بازی مایکروسافت دسترسی داشته باشند.

 

استیکر ها و قالب‌ های جدید Minecraft و Sea of Thieves در Clipchamp

 

در یک پست در وبلاگ Microsoft 365 Insider، این شرکت می‌گوید Clipchamp اکنون با تعدادی استیکر Minecraft عرضه می‌شود که می‌توان در ویدیوها استفاده کرد. با این حال، طرفداران بازی آنلاین دزدان دریایی Sea of Thieves می‌توانند از Clipchamp با محتوای بسیار بیشتری از جمله تصاویر، ویدیوها، موسیقی، افکت‌ های صوتی، استیکرها و GIF های مبتنی بر این بازی استفاده کنند.

وبلاگ اضافه کرد: شما می‌توانید از قالب‌ های جدید Minecraft و Sea of Thieves برای تولید محتوای جذاب برای کمک به کارهایی مانند معرفی نام کانال خود در رسانه‌ های اجتماعی و تشویق بینندگان برای لایک کردن و/یا اشتراک گذاری استفاده کنید.

کاربران Clipchamp می‌توانند با انتخاب گزینه Create a new video در برنامه به قالب‌ های ویدیویی دسترسی پیدا کنند. سپس می‌توانند بر روی انتخاب Templates که در نوار منو در سمت چپ برنامه قرار دارد کلیک کرده و سپس یکی از گزینه‌ های قالب Minecraft یا Sea of Thieves را انتخاب کنند. سپس کاربران می‌توانند فیلم‌ های گیم‌ پلی یا هر ویدیوی دیگری را آپلود کرده و آن را با استفاده از ابزارهای داخلی Clipchamp ویرایش کنند. نتیجه نهایی را می‌توان در وضوح تا 4K صادر کرد.

اگر می‌خواهید محتوای Minecraft یا Sea of Thieves را با ویرایشگر Clipchamp اضافه کنید، فقط یک ویدیوی جدید ایجاد کنید و این بار، Content Library را از نوار منو انتخاب کنید. سپس می‌توانید نوع محتوایی را که می‌خواهید اضافه کنید (Videos, Stickers, Images, Music, Sound effects) انتخاب کنید و سپس از آنچه در کتابخانه Minecraft و Sea of Thieves موجود است انتخاب کنید.

یک بار دیگر، این محتوا و قالب‌ های با موضوع بازی فقط از طریق Clipchamp با یک حساب شخصی قابل دسترسی هستند. آنها برای حساب‌ های کاری یا مدرسه‌ای Clipchamp در دسترس نیستند.

source